توافق بکام با پاری سن ژرمن

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

اشگاه های تاتنهام و کویینز پارک رنجرز پس از آنکه پاری سن ژرمن در فرانسه اعلام کرد به توافق نهایی با دیوید بکام نزدیک شده است، از جذب این ستاره فوتبال انگلیس ناامید شده اند.


به گزارش لوپاریزین، قرارداد این ستاره فوتبال انگلیس با ''لس آنجلس گالاکسی'' در پایان فصل جاری لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا در ماه نوامبر به پایان می رسد و هر دو باشگاه تاتنهام و کویینز پارک رنجرز علاقمند هستند این بازیکن را به انگلیس بازگردانند.
باشگاه ثروتمند پاری سن ژرمن که از سوی یک بنیاد قطری حمایت می شود هم علاقمند به جذب بکام است و پیشنهادی به این بازیکن 36 ساله داده است که او را برای سفر به پایتخت فرانسه وسوسه کرده است.
یک هیات از باشگاه پاری سن ژرمن در این هفته به کالیفرنیا سفر کرده و با نمایندگان بکام ملاقات و پیشنهاد خود را به آنها ارائه کرده است . گفته می شود پیشنهاد آنها قراردادی 18 ماهه به ارزش 8/3 میلیون پوند در سال است.
یک منبع آگاه در باشگاه پاری سن ژرمن به روزنامه لوپاریزین گفته است این قرارداد به سرعت نهایی خواهد شد.
به نظر می رسد لئوناردو مدیر فنی باشگاه پاری سن ژرمن که دو فصل مربی بکام در باشگاه آ ث میلان بوده مصمم است این بازیکن را به تیم فرانسوی بیاورد.
بکام دو فصل به عنوان بازیکن قرضی در آ ث میلان توپ می زد و آن زمان لئوناردو سرمربی او بود. این دو رابطه خوبی در تیم با یکدیگر داشتند.
هنوز بکام اظهارنظری صریح درباره رد بازگشت به لیگ برتر انگلیس و یا تمدید قرارداد با لس آنجلس گالاکسی نکرده است. 
 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...