گزارشی از برنامه شب گذشته نود/ رضایی و نصرتی شریک پیدا کردند

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۱ دیدگاه

arst :

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در برنامه شب گذشته نود گفت: رفتارها را بررسی کردیم و متوجه شدیم که فقط شیث و نصرتی در آن دخیل نبودند. برنامه شب گذشته 90 محور برنامه خود را روی اتفاقات بازی پرسپولیس و داماش گیلان به روی آنتن برد.

در این برنامه با رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس ، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و محمود خوردبین صحبت شد.
برنامه نود


مجری برنامه 90 با نشان دادن پرینت مصاحبه سالارکیا رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس   در ارتباط تلفنی با وی درباره اینکه فردای مسابقه چرا چنین قضیه ای را تکذیب کرده بود، گفت: می خواستیم اشاعه منکر نشود وگرنه اصل قضیه را تکذیب نکردیم. از ابتدا، برنامه ما برخورد قاطع با این دو بازیکن بود. در آن شرایط بهتر بود مصاحبه نکنم ولی به دلیل فشار رسانه ها چنین صحبتی را مطرح کردم.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برای رای صادر کردن، خود را تابع جو نمی داند، ادامه داد: به دنبال این هستیم که قانون را رعایت کنیم. برای صدور رای هم همه جوانب را در نظر می گیریم. باید صحبت های این دو بازیکن را می شنیدیم.
نصرتی قسم خورد که از قصد این کار را نکرده است. از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم می خواهم به حرف های این دو بازیکن گوش دهد.
سالارکیا در پایان صحبت هایش تاکید کرد که محمود خوردبین به دلیل این اتفاق اخراج نشده است و ربطی به کمیته انضباطی ندارد.

پس از صحبت های رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس محمود خوردبین سرپرست کنار گذاشته سرخ پوشان روی خط آمد و گفت: در جلسه ای که با رویانیان داشتیم متوجه شدم که او در جریان خبر برکناری ام روی سایت باشگاه نبوده است. من قبل از اینکه چنین خبری منتشر شود، با قائم مقام رویانیان حرف زدم و او مرا به کمیته انضباطی دعوت کرد اما به او گفتم با توجه به اینکه هر روز با این بازیکنان سر و کار دارم، بهتر است در جلسه نباشم. آقای زارع قائم مقام باشگاه به من گفت اگر می خواهی نیایی کلا نیا و بعد هم چنین خبری روی سایت باشگاه قرار گرفت.اگر رویانیان من را نمی خواست فکر می کنم خیلی راحت می تواند بگوید نباشم. اکنون هم منتظر هستم تا تصمیم خود را بگیرند.

نفر بعدی که در مورد اتفاق رخ داده در دیدار پرسپولیس با داماش روی خط آمد، اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بود.

وی با ابراز تاسف اتفاق رخ داده و اینکه کلاس اخلاق فوتبال با این حرکات پایین آمد، تصریح کرد: کاری که این بازیکنان انجام دادند کودک 7 ساله هم انجام نمی دهد. این رفتارها را بررسی کرده ایم و متوجه شدیم که فقط شیث و نصرتی در آن دخیل نبودند. اولین کاری که انجام دادیم دستور موقت صادر کردیم تا از ورود این دو نفر در کلیه اماکن ورزشی جلوگیری شود. ما باید بررسی کنیم این حرکت ارتجاعی بوده یا به صورت سازمان یافته صورت گرفته است. تصاویر دیگر از زوایای دیگر به دست مان رسیده و رای خود را تا اواسط هفته آینده اعلام می کنیم.

حسن زاده از رسانه ها خواست برای جلوگیری از اشاعه به این مبحث پرداخته نشود و گفت: ما هم دوست داریم این بازیکنان متنبه شوند و همین که به احساسات جریحه دار شده مردم جوابگو باشیم.

وی همچنین در خصوص درگیری لفظی آندو تیموریان و حنیف عمران زاده گفت: منتظر گزارش بازی هستیم. متاسفانه سازمان لیگ گزارش های مسابقات را دیر به ما می رساند. رئیس کمیته انضباطی در بخش دیگری از صحبت های خود به درگیری پیش آمده بین مازیار زارع و افشین چاوشی اشاره کرد و گفت: رای آنها صادر شده و به زودی اعلام می شود.

حسن زاده همچنین به جو نامناسب ورزشگاه سردار جنگل اشاره کرد و گفت به زودی تصمیمات جدی در این خصوص اتخاذ می شود.

در ادامه برنامه 90 ارتباط تلفنی با غلامحسین پیروانی سرمربی نفت آبادان برقرار شد که او اعلام کرد برخی از دشمنان نفت آبادان با حرکت های از پیش تعیین شده قصد دارند این تیم را زمین بزنند. وی همچنین تاکید کرد استعفا نداده و به کارش ادامه می دهد.

برنامه 90 همچنین با علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال ارتباط تلفنی برقرار کرد. وی در این مصاحبه در خصوص آرش برهانی گفت که این بازیکن را حفظ می کنند. مدیرعامل استقلال همچنین اعلام کرد اگر تیم ناسیونال پاراگوئه در جام ولایت با ترکیب اصلی نیامده باشد، استقلال هم با تلفیق بزرگسالان وجوانان خود به میدان می رود.

حسین عسگری نائب رئیس کمیته داوران از دیگر مهمانان تلفنی برنامه شب گذشته 90 بود. مهمترین بحث صورت گرفته در صحبت های عسگری مربوط به نادر جعفری کارشناس داوری بود. تصور می شد کمیته داوران این ناظر را به دلیل انتقاد از داوری از نظارت در مسابقات آینده محروم کرده اما عسگری عنوان کرد که او به دلیل اتهام وارد کردن به کمیته داوران فعلا حق نظارت ندارد. عسگری گفت: در حالی که از داوران امتحان گرفته شده و برگه های آن هم موجود است جعفری گفته نفرات از قبل مشخص شده اند در حالی که این موضوع صحت ندارد.

مجری برنامه 90 همچنین با خداداد عزیزی مدیر فنی ابومسلم ارتباط تلفنی برقرار کرد و از او پرسید چرا توپ جمع کن های مشهد برای دادن توپ به تیم میهمان وقت کشی می کنند که عزیزی پاسخ داد این مسئله ربطی به باشگاه ابومسلم ندارد و ما نمی توانیم پاسخگوی این مسئله باشیم.

آخرین میهمان تلفنی برنامه 90 عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ بود. مجری برنامه از اینکه قبل از بازی مس کرمان و راه آهن موهای فخرالدینی بازیکن مس را تراشیده اند، انتقاد شدیدی داشت اما عزیز محمدی نیز به دفاع از این کار پرداخت و گفت از ساعت 11 صبح روز مسابقه به این بازیکن و باشگاهش اعلام شده که باید موهایش را اصلاح کند اما این اتفاق نیفتاده و برای اینکه تصویر او با موهای نامناسب پخش نشود قبل از بازی موهای او را اصلاح کردند.

عزیز محمدی در بحثی که داشت به شدت از مجری برنامه 90 بابت القای این موضوع که فدراسیون می خواهد برخورد چکشی با افراد را داشته باشد، انتقاد کرد و گفت: یک بار یک بازیکن این کار را در دیدار استقلال و فولاد انجام داد و ما نمی خواستیم این کار دوباره تکرار شود و بینندگان ببینند.

فردوسی پور در بخشی از برنامه با نشان دادن مصاحبه قائم مقام باشگاه پرسپولیس که گفته بود در نیم فصل دوم قطعا سرمربی پرسپولیس خارجی خواهد بود به این موضوع پرداخت.

در این برنامه رضا عنایتی میهمان حضوری بود. همچنین سؤال نظرسنجی این برنامه در این خصوص بود که حضور بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های اروپایی برای تیم ملی مفید است یا خیر که 82 درصد مردم معتقد بودند حضور این بازیکنان در تیم ملی مفید است.

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۸:۵۱:۳۹

    Wonderful, what a blog it is! This webpage provides valuable facts
    to us, keep it up.