پيشنهاد‌مربيگري تيم‌ملي‎انگليس را‌بررسي‌مي‌کنم

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

اين مربي 64 ساله که در سال 2008 هدايت تاتنهام را برعهده گرفت، اين تيم را از انتهاي جدول به يکي از مدعيان قهرماني تبديل کرد.


هری ردنپ، سرمربی تاتنهام، اعلام کرد هر پیشنهادی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس برای هدایت سه شیرها را به طور جدی بررسی خواهد کرد.

این مربی 64 ساله که در سال 2008 هدایت تاتنهام را برعهده گرفت، این تیم را از انتهای جدول به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل کرد.

فابیو کاپلو اعلام کرده بعد از یورو 2012 از تیم ملی انگلیس جدا خواهد شد و از ردنپ به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی او نام برده می شود.

او در گفتگو با تاک اسپورت گفت:" من از آن دست آدم هایی هستم که در حال زندگی می کنم؛ هفته بعد همه چیز تغییر می کند. بازی خیلی سریع می تواند تغییر کند. ممکن است در آوریل در اوج باشید و در می، در حضیض. فکر می کنم این را فرانک سیناترا گفته باشد!

در فوتبال بعد از چند نتیجه ضعیف همه چیز می تواند تغییر کند.

من از دوران حضورم در تاتنهام لذت بردم. من واقعا اینجا را دوست دارم و در حال حاضر نمی توانم به مربیگری در تیم دیگری فکر کنم. اگر اتحادیه فوتبال انگلیس به من پیشنهاد بدهد، به طور جدی پیشنهاد آنها را بررسی می کنم اما تا آن زمان، تنها روی تیم تاتنهام تمرکز می کنم."

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...