آدبايور: ردنپ بايد تا پايان فصل در تاتنهام بماند

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

امانوئل آدبايور، مهاجم تاتنهام، پس از پيروزي 5-0 تيمش مقابل نيوکاسل اعلام کرد تيم ملي انگليس بيش از تاتنهام به هري ردنپ نياز دارد.




  در این دیدار آدبایور روی هر 5 گل تیمش نقش داشت. او پاس 4 گل ابتدایی را فراهم کرد و گل پنجم را خود با یک ضربه والی دیدنی به ثمر رساند.

پس از استعفای فابیو کاپلو از هدایت تیم ملی انگلیس، هری ردنپ گزینه اصلی نشستن روی نیمکت سه شیرهاست و آدبایور معتقد است این مربی باتجربه گزینه ای ایده آل برای هدایت تیم ملی انگلیس است اما تاکید کرد ردنپ باید تا پایان فصل در تاتنهام بماند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما فکر می کنیم او باید تا پایان فصل در تاتنهام بماند و آنگاه ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. او مربی فوق العاده ای است. او به ما اعتماد به نفس زیادی داد. او باید تا پایان فصل در تاتنهام بماند، هرچند فکر می کنم تیم ملی انگلیس بیش از تاتنهام به او نیاز دارد."
آدبایور که در 7 دیدار گذشته تیمش گلزنی نکرده بود، از اینکه موفق شد این طلسم را در دیدار مقابل تیمی مانند نیوکاسل بشکند، خوشحال است.

" من در 7 دیدار گلزنی نکردم. من گلزنی نمی کردم اما در تمرینات بسیار پرتلاش بودم. همه بازیکنان تیم می دانند من چه کارهایی می توانم انحام بدهم. می دانستم در این دیدار کار سختی خواهیم داشت زیرا مقابل یک تیم بزرگ قرار گرفتیم و می خواستیم خیلی سریع به گل برسیم زیرا بازی بعد از آن برای ما خیلی راحت می شد."

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...