ردنپ: حضورم در تاتنهام را بسيار دوست دارم

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

در حال حاضر نمي توانم تمرکزم را از روي تاتنهام بردارم. اين عادلانه نيست. من دوران حضورم در تاتنهام را بسيار دوست دارم. بهتر از اين نمي توانست باشد.




هری ردنپ، سرمربی تاتنهام، پس از پیروزی 5-0 تیمش مقابل نیوکاسل، شایعه پیوستنش به تیم ملی انگلیس را رد کرد. ردنپ گزینه اصلی جانشینی کاپلو در تیم می انگلیس است اما او تاکید کرد که هنوز تماسی با او گرفته نشده و دانیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام، را به خاطر حمایت هایش مورد ستایش قرار داد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هنوز اتفاقی رخ نداده است. کسی با من یا لوی صحبت نکرده است. به همین دلیل من تنها روی کاری که اینجا دارم، تمرکز می کنم. ترک کردن تاتنهام عادلانه نیست. من به بازیکنان، هواداران و باشگاه مدیون هستم. لوی من را به این باشگاه آورد؛ در شرایطی که من در دادگاه پرونده داشتم (به اتهام نقض قوانین مالیاتی). او اطمینان زیادی به من داشت و من به او و باشگاه مدیونم. ما با هم همکاری خوبی داشتیم. من برای آنها و آنها برای من خوب کار کردند. در حال حاضر نمی توانم تمرکزم را از روی تاتنهام بردارم. این عادلانه نیست. من دوران حضورم در تاتنهام را بسیار دوست دارم. بهتر از این نمی توانست باشد. من هر دقیقه از حضور در این باشگاه را بسیار دوست دارم. بسیار خوش شانس بودم که بازیکنان خوبی در اختیار داشتم. من شیوه بازی مان را دوست داشتم، تماشاگران با من فوق العاده بودند.رئیس باشگاه هم بی نظیر بود. همه چیز فوق العاده بود و نمی توانست بهتر از این باشد. هواداران در این دیدار و دیدار خانگی قبلی مقابل ویگان فوق العاده بودند. من از حمایت آنها واقعا متشکرم."

 او همچنین در مورد افزایش اختلاف امتیازی تیمش با سایر مدعیان گفت:" من تنها به دنبال حفظ فاصله با آرسنال و چلسی بودم. قبل از دیدار ما، آرسنال فاصله را به 7 امتیاز کاهش داد اما ما با پیروزی مقابل نیوکاسل، بار دیگر اختلاف را به 10 رساندیم. اگر بتوانیم فاصله را با دو تیم بالای جدول کاهش دهیم، فوق العاده خواهد بود اما من به دنبال رسیدن به لیگ قهرمانان هستم. اگر بتوانیم این کار را انجام بدهیم، فوق العاده خواهد بود."

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...