ردنپ: پل اسکولز را به تيم ملي باز مي گردانم

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

در صورتي که مسئوليت تيم ملي را برعهده بگيرم

سرمربي تيم فوتبال تاتنهام گفت: در صورتي که هدايت تيم ملي انگليس را برعهده بگيرم، پل اسکولز را به تيم ملي بازخواهم گرداند.


از پنج روز قبل که فابیو کاپلو، سرمربی 4 سال گذشته انگلیس از مقامش به خاطر دخالت اتحادیه فوتبال این کشور بریتانیایی استعفا داد، از سوی رسانه‌ها عنوان شد هری ردنپ، سرمربی 63 ساله تاتنهام از بیشترین شانس برای جانشینی برخوردار است.

این مربی نیز در مصاحبه‌ای از تمایل خود برای حضور در کادر فنی تیم کشورش سخن گفت.

وی حتی به بخشی از برنامه‌هایی که در این وضعیت به مورد اجرا خواهد گذاشت، نیز سخن گفت.

او اظهار داشت: در صورتی که مسئولیت تیم ملی را برعهده بگیرم، یکی از اقداماتی که انجام خواهم داد، استفاده از پل اسکولز، هافبک منچستریونایتد است. بازیکنی که به نظرم تمام شدنی نیست و اکنون می‌تواند به تیم ملی بازگردد و کمک کند.

وی ادامه داد: همان‌گونه که اسکولز پس از یک دوره شش ماهه به منچستریونایتد بازگشت و موثر واقع شد، درتیم ملی انگلیس نیز قادر به حضوری موثر خواهد بود.

ردنپ اضافه کرد: در فوتبال امروزی سن بالا مطرح نیست. بلکه آنچه حائزاهمیت است، آمادگی است. چیزی که اسکولز آن را دارد.

این اظهارات از سوی مربی مجرب تاتنهامی‌ها در حالی عنوان شد که اسکولز ۳۷ ساله تابستان گذشته برای همیشه کفش‌هایش را آویخت. اما در ماه ژانویه وقتی دید که یونایتدی‌ها به شدت با کمبود بازیکن مواجه هستند، بازنشستگی را فراموش کرد و حاضر شد بار دیگر به میدان بازگشته و تا پایان فصل به شیاطین سرخ اولدترافورد کمک کند.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...