بکام: ردنپ مربي و انسان بزرگي است

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

حمايت بکام از ردنپ

کاپيتان سابق تيم ملي انگليس معتقد است که هري ردنپ گزينه مناسبي براي پست سرمربي‌گري تيم ملي اين کشور است و تمام شرايط لازم را براي قبول اين سمت در اختيار دارد.


پس از استعفاي فابيو کاپلو از سمت سرمربي‌گري تيم ملي انگليس، هري ردنپ سرمربي تاتنهام در صدر فهرست گزينه‌هاي اتحاديه فوتبال انگليس براي هدايت تيم ملي اين کشور در رقابت‌هاي يورو 2012 قرار گرفته است.

ديويد بکام کاپيتان سابق تيم ملي انگليس و بازيکن تيم لس آنجلس گلکسي آمريکا که در زمان تعطيلي ليگ اين کشور همراه تاتنهام تمرين مي‌کرد درباره ردنپ گفت: هري انسان بزرگ و مربي موفقي است. نحوه مديريت او واقعا خارق‌العاده است.
وي گفت: بازيکناني را که تحت نظر او تمرين کرده‌اند مي‌شناسم. خودم هم زير نظر او تمرين کردم و بايد بگويم که او نه فقط يک مربي بزرگ، بلکه يک انسان بزرگ است.

دليل استعفاي کاپلو، عدم مشورت اتحاديه فوتبال انگليس براي خلع کاپيتاني تيم ملي اين کشور از جان تري بود. کاپيتان سابق تيم ملي انگليس متهم شده است که در جريان ديدار چلسي و کوئينز پارک رنجرز به يکي از بازيکنان حريف توهين نژادپرستانه کرده است. اين در حالي است که اتهام جان تري هنوز رسما به اثبات نرسيده و اين بازيکن بايد چند ماه آينده با حضور در دادگاه به دفاع از خود بپردازد.
بکام در پاسخ به اين سئوال که آيا سرمربي تيم ملي حق دارد درباره کاپيتان تيم تصميم بگيرد؟ گفت: انتخاب کاپيتان حق سرمربي است و هميشه اين گونه بوده است. مشخص است که دخالت اتحاديه فوتبال در آن ماجرا به دليل اين بود که بايد بازوبند کاپيتاني از جان تري پس گرفته مي‌شد ولي در آينده مطمئنم که سرمربي کاپيتان را انتخاب خواهد کرد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...