صحبت های مربیان و بازیکنان اث میلان و ارسنال بعداز بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

آلگري: پيروزي پر گل به معناي صعود نيست

سرمربي تيم فوتبال آ.ث ميلان گفت: 4 گل زده به آرسنال به معني قطعي شدن صعود ميلان به دور بعد نيست.


به نقل از سایت یوفا، ماسیمیلانو آلگری که شب گذشته تیمش در بازی خانگی با آرسنال انگلیس و دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به برتری 4 بر صفر رسید، اظهار داشت: اول از همه باید اذعان کنم که 4 بر صفر پیروز شدیم اما هنوز هیچ چیز در مورد صعودمان به دور بعد قطعیت ندارد. انگلیسی ها همیشه تیم های بس خطرناک و شگفت انگیزی هستند. آرسنالی ها از این رو ما را در بازی برگشت به حال خود رها نخواهند کرد. در این حال نیز باید بکوشیم در لندن نیز بازی رضایت بخشی را انجام دهیم.

او ادامه داد: نباید خیلی ذهن خود را درگیر بازی برگشت کنیم. اما از آن هم غافل نشویم. در بازی رفت نشان دادیم که در حالت درجا، چقدر توانمندی بالا داریم.

وی اضافه کرد: من از شاگردانم به خاطر بازی خوب خود قدردانی می کنم. اما فقط یک انتقاد دارم. آنها می توانستند از موقعیت های پایان بازی استفاده بهتری کنند و گل بزنند. ما راحت قادر بودیم حتی گل پنجم را به آرسنال بزنیم.

ادامه مطلب صحبت های بازیکنان اث میلان و صحبت های مربی ارسنال(ونگر) و بازیکنان

فان بومل:کار آرسنال هنوز تمام نشده است

بازيکن باتجربه ميلان درصحبتهايي اعلام کرده که درصورت بازگشت فان خال به آيندهوون هم به اين تيم بازنخواهد گشت.


مارک فان بومل، بازیکن خط میانی باشگاه میلان در صحبتهایی به هم تیمی هایش درمورد خطراتی که ممکن است آرسنال برای روسونری ایجاد کند هشدار داد.

میلان چهارشنبه شب توانست در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 0-4 مقابل آرسنال به پیروزی برسد ولی به نظر فان بومل نباید کار توپچی ها را تمام شده دانست.

درپایان مسابقه فان بومل به خبرنگاران گفت:« نتیجه بازی به نحوی است که به نظر بازی آسانی می رسد ولی واقعا این طور نبود. فکر نمی کنم که کار آرسنال تمام شده باشد. من بازی میلان و دپورتیوو لاکرونیا را به یاد دارم. آن موقع هم میلان با 4 گل جلوبود ولی در نهایت دپورتیوو میلان را حذف کرد.»

این ستاره باتجربه ادامه داد:« بعد از اتمام بازی من به رختکن آرسنال رفتم تا با روبین فان پرسی صحبت کنم. من با او توافق کرده بودم که پیراهن هایمان را عوض کنیم. پسرهای من طرفدار روبین هستند و او دو تا از پیراهنهایش را برای من آورده بود. پسرهایم خیلی خوشحال می شوند.»

فان بومل درادامه از آرزویش برای بازگشت به آیندهوون صحبت کرد و البته شرط و شروطهایی گذاشت:« من با سران آیندهوون صحبت کرده ام ولی هنوز به توافق نرسیده ایم. سران باشگاه باید تصمیم بگیرند که چه می خواهند؛اگر قرار باشد که فان خال مربی آتی تیم باشد، من به آنجا نخواهم رفت.»

ابراهيموويچ:هنوز هيچ چيز قطعي نيست

بازيکن سوئدي باشگاه ميلان از پيروزي 4 – صفر تيمش مقابل آرسنال در ليگ قهرمانان اروپا خوشحال است اما معتقد است که هنوزاين رقابت به پايان نرسيده و بايد منتظر بازي برگشت باشند.


" زلاتان ابراهيموويچ" در جريان پيروزي 4 – صفر ميلان مقابل آرسنال در دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، با يک گل و دو پاس گل عملکرد خوبي به نمايش گذاشت. اين مهاجم باشگاه ميلان پس از پايان بازي، عملکرد خوب هم‌تيمي‌هايش را ستود ولي خاطر نشان کرد که هنوز صعودشان به مرحله بعد قطعي نشده است.

ابراهيموويچ در مصاحبه با سايت يوفا گفت: شب بسيار خوبي را پشت سر گذاشتيم چون در مسابقه دشواري پيروز شديم، نتيجه خوبي گرفتيم و بازي درخشاني ارائه کرديم. شکست دادن آرسنال با نتيجه 4- صفر کاري نيست که بتوان هر روز انجام داد.

وي گفت: خوشحاليم که با چنين نتيجه‌اي براي بازي برگشت به لندن مي‌رويم. در اين مسابقه همه بازيکنان به يکديگر کمک کردند و سرعت بازي تيم ما خيلي بالا بود. هوشمندانه بازي کرديم و همه بازيکنان انگيزه و اراده بالايي براي کسب پيروزي داشتند. مهم‌تر از همه اينکه نشان داديم از توان ذهني بالايي برخورداريم.

ابراهيموويچ ادامه داد: با اين حال، هنوز هيچ چيز تمام نشده است. اين بازي فقط ديدار رفت بود. بايد براي بازي برگشت در لندن تمرکزمان را حفظ کنيم و به همين روند ادامه دهيم.

ديدار برگشت دو تيم ميلان و آرسنال روز سه‌شنبه 16 اسفند در ورزشگاه امارات لندن به ميزباني آرسنال برگزار خواهد شد.

برلوسکوني:طلسم تيم‌هاي‌انگليسي را شکستيم

ميلاني ها در چهار سال گذشته توسط سه تيم انگليسي از رقابت هاي ليگ قهرمانان حذف شدند اما شب گذشته با پيروزي پرگل مقابل توپچي ها، گام بلندي براي صعود برداشتند.


سیلویو برلوسکونی, مالک باشگاه میلان, بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل آرسنال, اظهار امیدواری کرد که طلسم ناکامی روسونری مقابل تیم های انگلیسی شکسته شده باشد.

میلانی ها در چهار سال گذشته توسط سه تیم انگلیسی از رقابت های لیگ قهرمانان حذف شدند اما شب گذشته با پیروزی پرگل مقابل توپچی ها، گام بلندی برای صعود برداشتند.

برلوسکونی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" تیم های انگلیس برای ما به یک تابو تبدیل شده بودند؛ هرچند تیم ملی آنها سال هاست که در هیچ رقابتی به قهرمانی نرسیدند. با این وجود من مطمئنم که این بار می توانیم به دور بعد صعود کنیم.

وقتی چنین پیروزی خوبی به دست می آورید، باید خوشحال باشید. نمایش فوق العاده ای داشتیم و بسیار خوب بازی کردیم."

او همچنین در مورد ماجرای انتقال کارلوس ته وز به میلان صحبت کرد و اعلام کرد آلگری در خط حمله گزینه کافی در اختیار دارد.

" من هرگز به دنبال خرید ته وز نبودم. ما الشراوی را داریم و یک مهاجم هم از کاتانیا خریدیم (ماکسی لوپس) که یک سنتر فوروارد واقعی است."

برلوسکونی تیم بارسلونا را نیز مورد ستایش قرار داد و گفت:" من شیوه بازی بارسلونا را دوست دارم. من بارسا را به رئال ترجیح می دهم هرچند آنها در لالیگا پشت سر رئال هستند. ما هم از یوونتوس بهتر هستیم."

امانوئلسن:ميلان مي تواند قهرمان اروپا شود

ستاره هلندي معتقد است که روسونري به دنبال قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا هستند.


اوربی امانوئلسن در صحبتهایی اعلام کرد که میلان یکی از نامزدهای اصلی قهرمانی در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپاست.

میلان با برد 0-4 مقابل آرسنال در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا یک گام بزرگ به سمت مرحله یک چهارم پایانی این رقابتها برداشت.

این درحالی است که روسونری با مصدومیتهای متعددی دست و پنجه نرم می کند ولی امانوئلسن معتقد است که درصورت بازگشت مصدومان، میلان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست.

امانوئلسن در صحبتهایی گفت:« ما در بازی 4شنبه شب خارق العاده بازی کردیم و ایبرا هم فوق العاده بود. همه درمورد بارسلونا و رئال صحبت می کنند ولی اگر ما همیشه همین طور بازی کنیم، می توانیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم. ما باید در نظر داشته باشیم که مصدومان زیادی داریم. به بازی بواتنگ بعد از بازگشتش به میادین توجه کنید. این خودش گویای همه چیز است. زمانی که تمام بازیکنان به ترکیب تیم بازگردند، مطمئنم که می توانیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم.»

بازی برگشت دو تیم میلان و آرسنال روز شش مارس در امیریتس برگزار می شود.

ونگر: در لندن جبران مي‌کنيم

سرمربي تيم فوتبال آرسنال گفت: با وجود دريافت چهار گل در سن سيرو، در بازي برگشت با ميلان براي کسب نتيجه تلاش خواهيم کرد.


به نقل از سایت یوفا، آرسن ونگر که شب گذشته تیمش در ورزشگاه سن سیرو 4 بر صفر مغلوب آ. ث میلان در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، اظهار داشت: از نظر آماری فاصله ما با میلانی ها اکنون زیاد است، اما در بازی برگشت به این آمار توجه نخواهیم کرد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که حتما این فاصله را جبران کنیم. من قول می دهم برای این منظور تمام توان خود را خرج کنیم و با بهترین توان ممکن تلاش برای نتیجه گیری مقابل میلانی ها کنیم.

وی افزود: در این بازی مرتکب اشتباهاتی شدیم و در جاهایی حساس، توپ را از دست دادیم که ضررش دریافت 4 گل از حریف ایتالیایی بود.

او ادامه داد: باید اشتباهات مان را مورد تجزیه و تحلیل قراردهیم. به نظرم با آگاهی کامل از اشکالات خود می توانیم در بازی برگشت نتیجه گیری کنیم.

وی اضافه کرد: برای این بازی لورانت کوچیلینی و پرمرته ساکر را نداشتیم. به این خاطر در دفاع با مشکلاتی عدیده روبه رو شدیم با این حال تا بازی برگشت فرصت داریم که رفع اشکال کرده و با بهترین نفرات به بازی با میلان قدم گذاریم.

چسني:ايبرا يکي از بهترين مهاجمان دنياست

بعد از بواتنگ و روبينيو اين مهاجم سوئدي ميلان بود که از روي نقطه پنالتي براي تيمش به گل رسيد.


چسنی، دروازه بان جوان آرسنال در پایان دیدار چهار شنبه شب سن سیرو که با شکست 0-4 تیمش مقابل میلان همراه بود به تمجید از زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی روسونری پرداخت.

این دیدار با برتری 0-4 روسونری به اتمام رسید. درجریان این بازی زلاتان 30 ساله چهارمین گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و دو پاس گل به هم تیمی هایش داد.

درپایان این مسابقه چسنی که با وجود برخورد دستانش با توپ، نتوانسته بود پنالتی زلاتان را مهار کند، در صحبتهایی اعلام کرد که میلان تیم برتر مسابقه بود.

دروازه بان توپچی ها به آی تی وی اسپور گفت:« فکر می کنم که این شکست برای همه ما بود. میلانی ها می دانستند که چطور باید بازی کنند. آنها تیم بهتر میدان بودند و این داستان روز ما بود. فکر نمی کنم که این یک سورپرایز باشد.میلانی ها چند تا از بهترین بازیکنان تهاجمی دنیا را دارند.»

دروازه بان جوان آرسنال ادامه داد:« وقتی جلوی ایبرا بازی می کنی، باید بدانی که او یکی از بهترین مهاجمانی است که جلوی تیم ما قرار گرفته. میلانی ها در خط حمله واقعا با کیفیت بودند و به خوبی از توانشان استفاده کردند.ما باید به مبارزه ادامه دهیم و تلاشمان را بکنیم تا اعتماد به نفسمان را باز یابیم و درتورنمنتهای دیگر به رقابت بپردازیم و دربازی برگشت هم همین طور.»

اولین گل این بازی خیلی زود توسط کوین پرینس بواتنگ از راه رسید و بعد از آن هم روبینیو برای میلان گلزنی کرد.

البته چسنی معتقد است که آرسنال هم بازی افتضاحی نداشته است:« ما یکی از بهترین بازی هایمان را اارائه ندادیم ولی باید به ارزش عملکرد میلان اشاره کرد. آنها در صحنه ما را تنبیه می کردند. میلانی ها گلهای با کیفیتی را به ثمر رساندند و شایسته برد بودند. این روز ناامید کننده ای برای ما بود و امیدواریم که بتوانیم خودمان را بالا بکشیم و در دیدار برگشت با آنها رقابت کنیم.»

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...