عقيلي زير نظر فيزيوتراپيست

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

مدافع تيم ملي زير نظر فيزيوتراپيست تمرين کرد.





    به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی تدارکاتی دوبی بسر می برد، بعدازظهر روز شنبه تمرین شادابی را در زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی زیرنظر کادر فنی برگزار کرد.

در این تمرین هر 19 بازیکن حاضر در اردو حضور داشتند و هادی عقیلی که روز گذشته به اردو پیوست، با علیرضا شهاب فیزیوتراپیست تیم به ریکاوری پرداخت زیرا روز جمعه با تیمش العربی قطر در لیگ باشگاه های آن کشور بازی کرده بود.

بازیکنان در این تمرین که از ساعت 16 به وقت محلی به مدت 90 دقیقه انجام شد، ابتدا زیرنظر مک درموت مربی بدنساز تیم ملی بدن های خود را گرم کردند و سه دروازه بان حاضر در اردو نیز تمرینات تخصصی را زیرنظر دن گاسپار مربی دروازه بان ها انجام دادند.

در ادامه، بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و در نیمی از زمین به بازی و مرور تاکتیک های موردنظر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان پرداختند. سیموئز و امید نمازی مربیان تیم ملی نیز بر تمرین نظارت داشتند. حضور بازیکنان به ویژه جوانانی که کمتر در اردوهای تیم ملی حضور داشتند، در این تمرین بسیار با انگیزه و پرنشاط بود. در دقایق پایانی تمرین، بازیکنان با نظر کی‌روش به زدن ضربه آزاد به سمت دروازه پرداختند.

اعضای تیم ملی بلافاصله پس از تمرین به اتاق های خود رفتند تا مسابقه تیم های استقلال ایران و الاتفاق عربستان را تماشا کنند. ساعت صرف شام شنبه شب نیز به همین دلیل یک ساعت به عقب انداخته شد.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...