کلانی: بین گزینه های ریاست فدراسیون، کفاشیان بهترین است

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

کلانی: بین گزینه های ریاست فدراسیون، کفاشیان بهترین است

پيشكسوت باشگاه پرسپوليس با اشاره به انتخابات فدراسيون فوتبال گفت: كفاشيان، با توجه به تجربه چهار سال مديريت در فوتبال گزينه مناسبي است.

حسين كلاني در حاشيه مراسم تجليل از قهرمانان و پيشكسوتان ورزشي منطقه شميرانات اظهار كرد: به نظرم اين مراسم فوق العاده بود و مسئولان اداره ورزش و جوانان شميران با شايستگي اين مراسم را برگزار كردند و زحمت زيادي كشيدند.

من از طرف خودم و ساير دوستانم تشكر مي كنم و براي همه اين جوانان آرزوي سلامتي و موفقيت دارم. همين جوانان آينده ساز اين مملكت هستند و اميدوارم مسئولان خواسته هاي آنان را در اختيارشان بگذارند. تمام صحبت هايي كه رنجبر و اربابي مطرح كردند و از طرف همه خانواده هاي شميران برخواست و اميدوارم به اين خواسته ها توجه شود.

كلاني در پاسخ به سوالي درباره انتخابات فدراسيون فوتبال تاكيد كرد: من زياد در جريان رويدادهاي انتخابات نيستم و زياد هم با مسئولان ارتباط ندارم اما به نظرم كساني كه در حال حاضر ثبت نام كرده اند همگي شايستگي تصدي اين پست را دارند. من شناخت كمتري از بعضي افراد دارم اما شناختي كه از كفاشيان دارم اين است كه وي تجارب بسيار خوبي در اين چهار سال پيدا كرده و علاوه بر آن از قهرمانان خوب اين مملكت بوده و حالا در فوتبال هم تجربه كسب كرده است. اميدوارم با برنامه ريزي ها و قوانين جديدي كه تدوين شده و يك مقدار دست روسا و مسئولين را بازتر كرده است نتيجه بهتري بگيريم.

قهرمان و پيشكسوت دنياي فوتبال با اشاره به روزهاي پاياني سال و نزديكي نوروز گفت: به عنوان يك شهروند معتقدم هر كس نام ايران را يدك مي كشد، با همين عرق ملي توان مضاعفي مي يابد كه به وطن و مسلك و مردم خود خدمت كند و قطعا ورزشكاران ايران هم در سال جديد كوشا خواهند بود تا براي ايران غرور آفرين باشند. مطمئن هستم جوانان و ورزشكاران و مسئولان ما همه و همه تلاش مي كنند تا نقاط ضعف گذشته را برطرف كنند و براي ايران در سال جديد افتخارآفرين باشند و از همين روز عيد را به همه تبريك مي گويم.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...