کفاشیان: رای نیاورم بهتر از این است که انصراف بدهم/ بمانم، تغییراتی خواهیم داشت

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

کفاشیان: رای نیاورم بهتر از این است که انصراف بدهم/ بمانم، تغییراتی خواهیم داشت

علی کفاشیان درباره فضای انتخابات گفت: فضای بسیار خوبی است و به نظرم انتخابات فدراسیون فوتبال در نهایت با شکوه تمام برگزار خواهد شد. از بنده و دو کاندیدای دیگر شناخت خوبی وجود دارد و طی روزهای گذشته و آینده کاندیداها برنامه هایشان را اعلام کرده و خواهند کرد تا در نهایت مجمع تصمیم بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره شایعات کناره گیری اش از انتخابات گفت: بارها گفته ام و بار دیگر می گویم که به هیچ وجه قصد انصراف ندارم و تا روز آخر در انتخابات خواهم بود چرا که انصرافم کار درستی نیست. من نام نویسی کرده ام و انصرافم را نوعی بی احترامی به مجمع فدراسیون فوتبال می دانم. به نظر من حتی اگر رای نیاورم بهتر از این است که انصراف بدهم. به همین دلیل هر گونه خبر انصراف من صحت نداشته، ندارد و نخواهد داشت.

کفاشیان ادامه داد: چه من و چه هر کسی رئیس فدراسیون فوتبال شود باید خدمتش به فوتبال ایران را ادامه دهد. فدراسیون فوتبال فعلی کارهای زیرساختی را به خوبی انجام داده و برنامه های نیمه تمام در دوره بعد باید به اتمام برسند. به عنوان مثال پروژه های عمرانی زیادی در دوران چهار ساله فدراسیون انجام شد که چند تایی از آن به پایان رسید و چند پروژه مثل استخر و سونا و جکوزی برای تیم های ملی، هتل بانوان و مرکز پزشکی باقی مانده که در دوره بعد ساخت و تکمیل آنها پیگیری خواهد شد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: سال آینده سال حساسی برای تیم های ملی است و ما در همه رده های سنی، تیم ملی بزرگسالان و حتی فوتسال و فوتبال ساحلی رقابت های مهمی پیش رو داریم. مجوز حرفه ای شدن را باید بگیریم و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بازی های حساسی دارند. سال آینده تیم های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان رقابت های مقدماتی جام جهانی را پیش رو دارند و تیم ملی فوتسال در جام جهانی تایلند شرکت می کند و به همین دلیل ترافیک و حجم کاری فدراسیون بالا خواهد بود.

کفاشیان در پایان گفت: در دوره چهار ساله گذشته اشتباهاتی داشته ایم اما در حال حاضر تجربه لازم را کسب کرده ایم و در دوره چهار ساله بعد دیگر اشتباهات تکرار نخواهد شد. اگر من رای بیاورم تغییراتی خواهیم داشت اما به نظرم در حال حاضر کارها به خوبی پیش می رود و در صورت ثبات مدیریت به نتایج خوبی خواهیم رسید.



    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...