سايت وولفسبورگ: دژاگه‌براي‌بازي‌در‌تيم‌ملي‌کشورش‌هيجان‌زده است

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

سايت باشگاه فوتبال وولفسبورگ آلمان در مورد اولين بازي اشکان دژاگه براي تيم ملي ايران نوشت: اين بازيکن 25 ساله براي چالش جديدي که با تيم ايران دارد بسيار هيجان زده است.


    این بازیکن 25 ساله وولفسبورگ در حالی روز دوشنبه برای بازی در تیم ایران مقابل قطر در مقدماتی جام جهانی به تهران می آید که تیمش شنبه شب با نتیجه 2 بر 1 از هافنهایم شکست خورد.

دژاگه قبل از ترک آلمان به وب سایت باشگاه وولفسبورگ گفته بود: ترجیح می دادم بعد از یک پیروزی به ایران بروم. ولی خوشحالم که بالاخره این کار انجام شد.
بازیکن سابق هرتابرلین افزود: می خواهم این تجربه را داشته باشم و تلاش خواهم کرد نهایت استفاده را از آن ببرم.

دژاگه که در تهران متولد شده است تا کنون چندین بار برای تیم جوانان آلمان بازی کرده است با وجود این بعد از تغییر قوانین فیفا در سال 2009، برای بازی در تیم ملی بزرگسالان ایران مجاز شناخته شد.

وی که سابقه قهرمانی در بوندس لیگا در سال 2009 و قهرمانی اروپا با تیم زیر 21 سال آلمان را دارد پیش از این چند بار به دلایل مختلف از جمله مصدومیت و مشکل صدور پاسپورت، ناچار شد دعوت فدراسیون فوتبال ایران برای بازی در تیم ملی را رد کند که آخرین آنها به جام ملت های 2011 آسیا بر می گردد اما اخیرا با توجه به حل این مشکلات نظرش را عوض کرده و تغییر عقیده داده است.



    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...