اعتراض اتوري به روند برگزاري نشست مطبوعاتي

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

سرمربي برزيلي تيم ملي فوتبال قطر در آستانه ديدار با ايران گفت:‌ مي‌توانيم نتيجه لازم را در اين بازي بگيريم.




پائولو اتوری در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار فردای ایران و قطر با بیان اینکه از حضور در ایران و پذیرایی به عمل آمده و میزبانی ایرانی‌ها خوشحال هستم، گفت: فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. ایران تیم قدرتمندی است و مطمئنم بازی مشکلی پیش‌رو داریم. ایران مربی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. با این حال سعی می‌کنیم با انجام بهترین بازی خود چیزی که مدنظرمان است را به اجرا در بیاوریم.

وی در ادامه نشست زمانی که مترجم عرب قصد داشت سؤالات را برای خبرنگاران قطری ترجمه کند، به این روند اعتراض کرد و خواستار مکالمه انگلیسی شد که این موضوع نیز اعتراض خبرنگاران قطری را در پی داشت اما با این حال تصمیم گرفته شد پاسخ‌ها به زبان عربی ترجمه شود.

در ادامه اتوری در پاسخ به این سؤال که تنها چند روز است تیم ملی قطر را تحویل گرفته‌ و‌ آیا می‌تواند همراه این تیم موفق باشد، گفت: درست است که مدت کوتاهی است به عنوان سرمربی قطر انتخاب شدم اما مدت زیادی است که در قطر هستم و با بازیکنان و فوتبال این کشور آشنایی دارم، بنابراین می‌توانم نتیجه لازم را در بازی بگیرم و اینطور نیست که فقط در حرف وعده بدهم.

در ادامه یکی از خبرنگاران قطری پرسید با توجه به بازیکنان مصدوم آیا می‌تواند به اهدافش برسد یا خیر که اتوری گفت: بازیکنان کمی داریم اما با آنها صحبت کردم و گفته‌ام دلیل نمی‌شود که بازی خوبی انجام ندهیم و تاکید کردم که معذرت‌خواهی را قبول نمی‌کنم. آنها باید بازی با کیفیتی را انجام دهند تا پس از بازی جایی برای پشیمانی باقی نماند.

سرمربی برزیلی تیم ملی قطر در پاسخ به این سوال که آیا پس از بازی ایران و اردن از تیم ملی کشورمان شناخت پیدا کرده یا خیر، تصریح کرد: این دیدار یک مسابقه تدارکاتی بود و دو تیم تعویض‌های زیادی انجام دادند و نمی‌توان این مسابقات را معیار ارزیابی تیم ملی ایران دانست.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به این موضوع که به تازگی سرمربی قطر شده است، آیا کی‌روش از او شناخت کافی را دارد یا خیر، تاکید کرد: ما در اینجا هستیم تا در مورد بازیکنان و کیفیت بازی صحبت کنیم نه در مورد نظر مربیان نسبت به یکدیگر.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...