خلعتبري:بازي کردن زيرنظر مارادونا افتخارآميز است

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

بازي با قطر تشريفاتي نيست

 

مهاجم تيم ملي و شاگرد ديگومارادونا گفت: بازي کردن زير نظر مارادونا افتخار آميز است و خوشحالم که او روي من نظر مثبتي دارد.




  محمدرضا خلعتبري با مثبت ارزيابي کردن شرايط خودش و تيم ملي اظهار کرد: خوشبختانه شرايط خوبي داريم و همه بازيکنان براي بازي با قطر با انگيزه بالايي آماده مي‌شوند. اميدوارم بتوانيم سه امتياز اين بازي را کسب کنيم. ما اين مسابقه را يک بازي تشريفاتي نمي‌دانيم و همه بازيکنان مي‌خواهند بهترين بازيشان را به نمايش گذارند. هدف ما کسب پيروزي است تا گام‌هايمان را براي صعود جام جهاني محکم‌تر برداريم.

وي در ارزيابي‌اش از تيم قطر با توجه به اين که اين تيم سرمربي‌اش را تغيير داده، گفت: قطر تيم خوبي دارد و فکر مي‌کنم نتايج خوبي را در حد خودش تا اينجاي مسابقات کسب کرده است. بازيکنان اين تيم را تا حدي مي‌شناسم و مي‌دانم که با انگيزه بالايي برابر ما ظاهر مي‌شوند. هر تغييري که در تيمشان به وجود آمده باشد،‌ باز هم توانايي و قدرت تيم ايران بالاتر از آن‌ها است. براي ما فرقي نمي‌کند حريفمان قطر باشد يا يک تيم قوي‌تر يا ضعيف‌تر. تيم ايران در هر مسابقه پيروزي مي‌خواهد و اميدوارم با حمايت هواداران که از آن‌ها مي‌خواهم چهارشنبه براي تشويق تيم ملي به ورزشگاه بيايند، بتوانيم قطر را در ورزشگاه آزادي شکست دهيم.

خلعتبري خاطر نشان کرد: کي‌روش معتقد است بازيکنان بايد در تمام بازي‌ها با تمام وجودشان بازي کنند و برايشان فرقي نکند که چه حريفي پيش‌رو دارند. تيم ملي با وجود اين که به مرحله بعدي رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني صعود کرده، اما بازي اين هفته‌ را جدي مي‌گيرد. حضور جواد نکونام و اشکان دژاگه هم مي‌تواند موجب افزايش قدرت تيم ملي شود.

شاگرد ديگو مارادونا در تيم الوصل امارات درباره شرايط خودش و تيمش گفت: خدا را شکر در تيم الوصل شرايطم خيلي خوب شده است. با اعتماد به نفس بالايي کار مي‌کنم و روند صعودي فوق‌العاده‌اي را پيش گرفته‌ام. اميدوارم وظايفم را در اين تيم به درستي انجام داده تا اين روند را حفظ کنم.

وي افزود: ديگو مارادونا هم بازيکن بزرگي بوده و هم مربي بزرگي است. او توانايي بالايي در کار مربيگري دارد و حضورش در تيم الوصل باعث تحول روحي بازيکنان و افزايش انگيزه آن‌ها شده است. هر بازيکني بايد افتخار کند که زير نظر اين مربي فوتبالش را ادامه دهد. اميدوارم همه بازيکنان ايراني يک روز چنين شانسي را پيدا کنند. صحبتي درباره اين که آيا او به ايران سفر خواهد کرد يا خير؟ با وي نداشتم،‌ اما خوشحالم که مارادونا روي عملکرد من نظر مثبت دارد.

 
 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...