عنوان نخست براي مردان کي‌روش

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

 

10 تيم راه يافته به مرحله دوم مقدماتي جام جهاني 2014 مشخص شدند.


 تیم‌های ملی فوتبال عراق، کره‌جنوبی، ازبکستان، استرالیا، اردن، لبنان، ژاپن، عمان و قطر همراه با ایران به دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی از قاره آسیا صعود کردند.
 
 امشب آخرین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از قاره آسیا با انجام بازی عراق و سنگاپور انجام شد که عراق موفق شد ۷ بر یک سنگاپور را شکست دهد و به دور بعدی این مسابقات راه یابد.

 به این ترتیب پس از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران که با کسب تساوی 2بر 2 مقابل قطر در ورزشگاه آزادی جواز صعود دریافت کرد، ۹ تیم دیگر قاره کهن نیز به دور بعد صعود کردند.

 به این ترتیب تیم‌های عراق (گروه اول)، کره‌‌جنوبی (گروه دوم)، ازبکستان (گروه سوم)، استرالیا(گروه چهارم) و ایران (گروه پنجم) به عنوان تیم‌های برتر گروه‌‌های پنج‌گانه جواز صعود دریافت کردند.

 تیم‌های اردن، لبنان، ژاپن، عمان و قطر به عنوان تیم‌های دوم گروه ‌های اول تا پنجم به دور بعدی راه یافتند.

 مطابق برنامه از قبل ارائه شده قرار است در تاریخ ۱۹ اسفند ماه در محل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی دور دوم این پیکارها برای تشکیل دو گروه قرعه‌کشی شود.

 از این دو گروه تیم‌های اول و دوم به صورت مستقیم به مرحله نهایی جام جهانی صعود خواهند کرد و بهترین تیم سوم این دو گروه در پلی آف با نماینده آمریکای جنوبی شرکت خواهد کرد.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...