برنامه پيشنهادى عزيز محمدى براى رياست فدراسيون فوتبال

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

برنامه پيشنهادى عزيز محمدى براى رياست فدراسيون فوتبال

رئيس سازمان ليگ حرفه اى فوتبال برنامه پيشنهادى خود را براى رياست فدراسيون ارايه كرد. عزيز محمدى اولين نامزد رياست فدراسيون فوتبال است كه برنامه پيشنهادى خود را براى اداره فدراسيون ارايه كرد. برنامه رئيس سازمان ليگ به شرح زير است؛

.۱ مقدمه
نفوذ فوتبال در كشور ما روز به روز افزايش يافته و در جمهورى اسلامى ايران نيز اقشار مختلف جامعه و به ويژه جوانان با حساسيت بالايى وقايع فوتبال را دنبال مى نمايند. با توجه به توقعات و خواسته هاى به حق جامعه از فوتبال با اين فرض كه اگر سازمان اداره كننده فوتبال ، توانايى مديريت و پاسخگويى خواسته هاى جامعه را نداشته باشد، اين ظرفيت و فرصت مناسب و مغتنم به نيروى منفى و تهديد تبديل شده و عامل تنش زاى اجتماع خواهد شد. به عبارت ديگر مى توان نتيجه گرفت ضعف سازمان اداره كننده فوتبال كشور علاوه بر اينكه فرصت استفاده از پتانسيل بالاى فوتبال براى نشاط اجتماعى و ايجاد روحيه اميد و وحدت و وفاق ملى را هدر مى دهد موجب ايجاد تنش اجتماعى هم خواهد شد. فدراسيون فوتبال به عنوان نهاد و سازمان اداره كننده فوتبال كشور وظيفه دارد نسبت به ارتقاى وضعيت فوتبال ايران برنامه اى وسيع و هدفمند را تدارك ديده كه محور آن توسعه همه جانبه، مستمر و پيشرفت فوتبال كشور باشد. توسعه فوتبال ايران بر مبناى چشم انداز توسعه جمهورى اسلامى ايران همراه با اصلاح آن مبتنى بر برنامه محورى از اهم موضوعات پيشنهادى اين گروهمى باشد. توسعه اى كه استانداردهاى بين المللى و شاخص هاى مورد قبول آن در اختيار ما قرار دارد وجود مدل هاى متنوع پيشرفت فوتبال در دنيا و ارائه مطلفه هاى حرفه اى گرى از سوى كن فدراسيون فوتبال آسيا است كه با در اختيار داشتن ارزش هاى والاى دينى و فرهنگى ايران اسلامى مسير طراحى و اجراى پروژه توسعه فوتبال را هموار مى كند. بدين ترتيب تحقق توسعه بر مبناى اخلاق گرايى و ملاحظات فرهنگى بومى كشور و با تكيه بر قانون گرايى و بهره مندى از تجارب موفق جهانى بايد هدف اصلى سازمان اداره كننده فوتبال كشور باشد. بى ترديد آغاز پروژه توسعه يافتگى ايران در حركت به سمت فوتبال مدرن، نيازمند ارتقاى منابع مالى و انسانى است. آنچه واضح است فوتبال ايران پتانسيل فراوانى براى درآمدزايى دارد و با اداره صحيح آن مى توان اين منابع را تأمين و در اختيار پيشرفت فوتبال قرارداد. منابع مالى متصور از حق پخش تلويزيونى ، سرمايه گذارى بخش خصوصى، حمايت هاى مدت دار و هدفمند دولت و نظام مقدس جمهورى اسلامى ايران و غيره مى توانند فوتبال را در مسير رشد قرار دهند. بدون شك توسعه فوتبال و در پى آن قانون محورى موجب از ميان رفتن برخى از ناهنجارى هاى موجود در جامعه خواهد شد. رعايت قانون، به طور يكسان براى همه بزرگترين اقدام براى رفع ناهنجارى ها و تضمين عدالت است و آنگاه كه عدالت در جامعه فوتبال برقرار باشد، تصميم هاى سازمانى غير مرتبط و تصميمات شخصى نمى توانند مسير اداره فوتبال كشور را تغيير داده و يا منحرف نمايد. تحقيقا با وجود ظرفيت گرانقدر مردمى فوتبال در ايران اسلامى و مساعدت، همفكرى و يارى نيروى هاى انسانى اهالى فوتبال اعم از مديران، مربيان، بازيكنان ، هواداران، رسانه هاى گروهى و به ويژه تعامل مثبت با نهادهاى مرتبط مى توان فدراسيون فوتبال را به نحوى كه رضايت ملت عظيم الشأن ايران اسلامى تأمين گردد، اداره كرد. به همين دليل آمادگى خود را براى قبول مسئوليت فدراسيون فوتبال اعلام نمودم تا همه با هم در يك فرآيند منطقى با عقلانيت، آرامش و خرد گرايى و با برنامه ريزى مناسب به شاخص هاى توسعه يافتگى در فوتبال كشور دست يابيم.
.۲ وضعيت موجود فوتبال كشور :
.۱.۲ وجود علاقه و ظرفيت بالقوه براى فعاليت در سراسر كشور
.۲.۲ اهتمام بيشتر هيأت هاى ورزشى به برگزارى مسابقات
.۳.۲ برگزارى مسابقات سراسرى فوتبال در تمام رده هاى سنى
.۴.۲ دارا بودن افتخارات در سطح آسيا
.۵.۲ وجود سرمايه اى عظيم ناشى از علاقه مندى اكثر مردم كشور به فوتبال
.۶.۲ تأمين بخش اعظم منابع مالى از سوى دولت و در نتيجه تحمل پى آمدهاى دولتى بودن فعاليتها و عدم استقلال مجموعه فوتبال در سياست گذارى و تصميم گيرى
.۷.۲ جهت  مطالبات مردم در رابطه با فوتبال از دولت است
.۸.۲ عمده توجه باشگاه ها به تيمدارى، خصوصا تيم هاى بزرگسالان و عدم توجه به ساير رده ها
.۹.۲ فقدان نظام آموزش جامع مطلوب
.۱۰.۲ فاصله فوتبال ايران از دانش روز دنيا و حتى از قدرتهاى رده بالاى آسيا
.۱۱.۲ فقدان باشگاهها ى حرفه اى و فراهم نبودن شرايط درآمدزايى باشگاه ها از راه هاى مرسوم در دنيا(حق پخش تلويزيونى واقعى، كپى رايت و ثبت علايم تجارى، بليط فروشى، جذب اسپانسر، فروش نام استاديوم و غيره)
.۱۲.۲ كمبود شديد امكانات سخت افزارى
.۱۳.۲ تخصيص نامناسب درآمدها و اختصاص اكثر درآمدها به فعاليت هاى روزمره
.۱۴.۲ عدم تناسب حق الزحمه داوران با ميانگين درآمدها
.۱۵.۲ كمبود و نقص مقررات و نرم افزارهاى اداره برنامه هاى فوتبال و ضعف در اجراى مقررات و آيين نامه هاى جارى
.۱۶.۲ ناكافى، نامناسب و محدود بودن منابع درآمدى با وجود ظرفيت هاى (منابع) بالقوه
.۱۷.۲ وجود موانع خاص اجتماعى براى برنامه ريزى دقيق مسابقات از قبيل
مناسبت هاى سياسى، اجتماعى و مذهبى
.۱۸.۲ عدم حمايت از تيم هاى پرطرفدار و ريشه اى مثل نساجى، خيبر و غيره از سوى بنگاه هاى تجارى و اقتصادى و ظهور تيم هاى خلق الساعه و بى طرفدار
.۱۹.۲ تناسب  نداشتن توقعات جامعه با واقعيت هاى فوتبال كشور
.۲۰.۲ فقدان اتحاديه هاى بازيكنان ، مربيان و داوران
.۲۱.۲ وجود چالش هاى اجتماعى و حرفه اى در زمينه هوادارى
.۲۲.۲ ضعف در ارتباط با نهادهاى بين المللى
.۲۳.۲ وجود برخى ناهنجاريها در جامعه فوتبال
.۳ اهداف
به منظور جبران عقب ماندگيهاى قبلى، تحقق آرمان ها و نيل به شاخص هاى توسعه يافتگى اهداف ذيل مورد توجه قرار مى گيرد:
.۱.۳ اصلاح و ارتقا ساختار فدراسيون فوتبال و پاسخگونمودن فدراسيون بر اساس اساسنامه مصوب فدراسيون فوتبال
.۲.۳ تقويت هيأت هاى ورزشى در امر آموزش و گسترش كمى و كيفى و ورود تمامى استانها به چرخه فوتبال كشور (ويژن آسيا)
.۳.۳ طراحى و اجراى نظام آموزشى مطلوب
.۴.۳ پيگيرى جدى و فورى براى حرفه اى نمودن باشگاهها ى ليگ برتر و ليگ ۱ كشور بر اساس آيين نامه صدور مجوز حرفه اى باشگاه ها تا ۱۱/۱۰/۱۳۹۱
.۵.۳ كاهش هزينه هاى جارى باشگاه ها طبق قوانين روز فيفا و يوفا و هدايت سرمايه ها به سمت توسعه زيرساخت ها
.۶.۳ ايجاد رويه ثبات مديريت و جلوگيرى از تغيير و تحولات آنى و احساسى
.۷.۳ ارتقاء جايگاه بين المللى فوتبال ايران
.۸.۳ ارتقاء مشاركت هاى مردمى
.۹.۳ اعتلاى سطح فرهنگى و اخلاقى جامعه فوتبال
.۱۰.۳ توسعه سخت افزارهاى موردنياز فوتبال كشور
.۱۱.۳ حضور در جمع چهار تيم برتر آسيا در رده هاى مختلف و حضور موفق و مؤثر در جام جهانى ۲۰۱۴
.۱۲.۳ توسعه و گسترش فوتبال
.۱۳.۳ راه اندازى و ارتقاى سطح كمى و كيفى فوتبال بانوان اعم از ليگ هاى فوتبال و فوتسال و همكارى با باشگاه ها جهت حمايت از بانوان
.۱۴.۳ توجه به تيم هاى پايه، همكارى با باشگاه ها جهت بروز كردن آكادمى تيم هاى پايه و ايجاد تغييرات اساسى در برگزارى مسابقات مربوط به رده هاى سنى
.۴ اصول حاكم بر فعاليت ها
.۱.۴ اخلاق گرايى : توجه و عمل به آموزه هاى اخلاقى در تمامى بخش هاى فوتبال كشور و در نتيجه ارتقاء شاخص هاى اخلاقى و فرهنگى در فوتبال. به عنوان مثال تلاش براى اصلاح فضاى استاديوم ها از طريق كارهاى فرهنگى و تامين رفاه تماشاگران
.۲.۴ دانايى گرايى: تعهد به علم، خرد و دانش روز در تمامى مراحل توسعه و پيشرفت فوتبال كشور
.۳.۴ حرفه اى گرايى: رسيدن به شاخص نرم افزارى و سخت افزارى مطلوب فوتبال دنيا و مورد تأكيد AFC و FIFA براى ايجاد باشگاه هاى حرفه اى.
.۴.۴ قهرمان گرايى: تمامى تلاشهاى فوتبال كشور بايد در اين بخش متجلى شود. رسيدن به قهرمانى، عاملى در تسريع فرآيند توسعه و تقويت ساختار فوتبال كشور خواهد بود.
.۵.۴ تجارى گرايى و صنعت گرايى: فوتبال ايران بايد مانند تمام كشورهاى صاحب نام به سمت تجارى شدن و صنعتى شدن پيش برود.
.۵ سياست ها
.۱.۵ هماهنگى و همكارى با سازمان هاى مرتبط(وزارت ورزش و جوانان) و تقويت جايگاه سياست گذارى و نظارت وزارتخانه و نهاد هاى ذيربط در فوتبال بر مبناى سند
چشم انداز توسعه فرهنگى و طرح جامع.
.۲.۵ استفاده از دانش، تجارب و توانايى هاى پيشكسوتان و نيروهاى نخبه، كارآمد و متخصص فوتبال كشور .
.۳.۵ ارتباط با مجامع، مؤسسات و باشگاه هاى معتبر فوتبال دنيا
.۴.۵ ايجاد ارتباط سازنده و محترمانه با رسانه هاى گروهى كشور
.۵.۵ جلوگيرى از تبديل فوتبال به عامل تنش اجتماعى
.۶.۵ اقدام در حوزه فوتبال براساس اصول و استانداردهاى حرفه اى
.۷.۵ قانون گرايى و تعهد به برنامه هاى مصوب براى تحقق عدالت
.۸.۵ حضور فعال در مجامع بين المللى فوتبال
.۹.۵ تقويت اصول باشگاه محورى در چهارچوب آيين نامه هاى هيات ها
.۱۰.۵ آشتى ملى در فوتبال و تعامل نسل هاى مختلف و همسو نمودن حركت ها
.۶ كليات برنامه
.۱.۶ آموزش و پژوهش و توسعه منابع انسانى
.۱.۱.۱.۶ تقويت و توسعه آكادمى فوتبال
.۲.۱.۱.۶ ايجاد سيستم براى استفاده از تجارب و دانش پيشكسوتان ، مربيان و كارشناسان خبره كشور
.۳.۱.۱.۶ ارتباط با مطسسات آموزشى درجه اول دنيا به منظور كسب دانش روز فوتبال و اعزام نيروى انسانى جهت گذراندن دوره هاى آموزشى.(الگوبردارى از آكادمى فوتبال كشور هاى صاحب سبك فوتبال)
.۴.۱.۱.۶ تربيت نيروى انسانى مورد نياز فوتبال كشور (مربى، داور، مدير، متصديان برگزارى مسابقات و سرپرست) از طريق برگزارى كلاس هاى داخلى با حضور اساتيد مجرب داخلى و خارجى و يا اعزام نيرو به خارج از كشور
.۵.۱.۱.۶ آموزش نيروهاى انسانى مؤثر در فوتبال كشور در طول سال
.۶.۱.۱.۶ طراحى و اجراى پروژه هاى تحقيقاتى
.۷.۱.۱.۶ تهيه و انتشار كتب، لوح هاى فشرده براى مربيان، داوران، بازيكنان و ساير دست اندركاران
.۸.۱.۱.۶ تشكيل كلاسهاى زبان انگليسى و آموزش مربيان و داوران به طور مستمر
.۹.۱.۱.۶ برگزارى كنفرانس و سمينارهاى علمى براى تجزيه و تحليل وضعيت فوتبال و طراحى ايده ها، استانداردها و سيستم ها براى پيشرفت فوتبال كشور
.۲.۱.۶ تأسيس آكادمى و مدارس فوتبالبه منظوراستعداديابى با همكارى باشگاه هاى فوتبال
.۱.۲.۱.۶ آموزش استعدادها در دوره هاى كوتاه مدت و ميان مدت با همكارى باشگاه هاى ممتاز و درجه اول فوتبال دنيا
.۲.۲.۱.۶ حمايت از باشگاهها ى حرفه اى براى ايجاد مدارس فوتبال منطبق بر استانداردهاى روز جهان و همكارى با ايشان براى ايجاد ارتباط بين المللى با تيم هاى بزرگ دنيا براى تأسيس مدارس فوتبال در ايران
.۳.۲.۱.۶ ايجاد رابطه نظام يافته با وزارت آموزش و پرورش به منظور توسعه فوتبال پايه و طراحى سيستم مسابقات دانش آموزى منطبق با فوتبال پايه با همكارى وزارت آموزش و پرورش
.۲.۶ جايگاه بين المللى فوتبال ايران
.۱.۲.۶ شناخت، تربيت و هدايت نيروى انسانى براى ورود به AFC و حضور نمايندگان ايران در تمامى بخش هاى AFC و حضور مقتدرانه نمايندگان باكفايت ايران در AFC و FIFA
.۲.۲.۶ شناخت داوران مستعد براى قضاوت در مسابقات و تقويت توانايى جسمى، مهارت هاى داورى و زبان هاى بين المللى
.۳.۲.۶ رايزنى با كشورهاى آسيايى به منظور افزايش كرسى هاى ايران در بخش هاى مختلف AFC
.۴.۲.۶ رايزنى با كميته داوران AFC و انجام اقدامات لازم به منظور افزايش سهميه حضور داوران ايرانى در مسابقات آسيايى
.۵.۲.۶ حضور هدفمند و مؤثر در نشست هاى AFC و FIFA
.۶.۲.۶ حمايت از نخبگان علمى فوتبال جهت حضور در مجامع علمى مرتبط با فوتبال در دنيا
.۷.۲.۶ ايجاد بسترى براى آموزش مربيان و آشنايى آنها با قوانين و مناسبات بين المللى به منظور رشد آنها و فراهم شدن شرايط حضورشان در تيم هاى خارجى
.۸.۲.۶ تقويت و بهبود جايگاه اجرايى روابط بين الملل در فدراسيون از تمام جهات
نرم افزارى و سخت افزارى
.۳.۶ باشگاهها
.۱.۳.۶ طراحى و مديريت پروژه حرفه اى ساختن باشگاه هاى فوتبال
.۲.۳.۶ تعريف استانداردهاى باشگاه هاى حرفه اى ايران براساس استانداردهاى مورد قبول AFCو FIFA مبتنى بر مقررات صدور مجوز باشگاه حرفه اى
.۳.۳.۶ كمك هاى همه جانبه به باشگاه ها براى اجراى پروژه حرفه اى شدن
.۴.۳.۶ حمايت از باشگاه ها و تشويق به روى آوردن به سمت ثبت اينترنتى هواداران و استفاده صحيح از اين فرصت براى درآمدزايى
.۵.۳.۶ تعيين آيين نامه سازماندهى كانون هواداران باشگاه ها
.۶.۳.۶ سازماندهى نحوه بليت فروشى مسابقات ليگ برتر فوتبال به هواداران با همگرايى باشگاه ها و هيات هاى فوتبال
.۷.۳.۶ تهيه و اعمال آيين نامه تشويق و تقدير باشگاه ها براساس رفتار هواداران
.۸.۳.۶ رتبه بندى ساليانه باشگاه هاى كشور از حيث شاخصه هاى حرفه اى
.۹.۳.۶ كمك به باشگاه ها، براى انتقال و اشتغال بازيكنان در باشگاهها ى خارجى
.۱۰.۳.۶ برنامه ريزى و اراده براى مبارزه با دوپينگ در فوتبال كشور
.۱۱.۳.۶ تلاش براى ارتقاء جايگاه
باشگاه ها از طريق تجارى كردن و درآمدزا كردن آنها به منظور توسعه پايدار فوتبال كشور
.۱۲.۳.۶ تعريف جايگاه مناسب حقوقى براى دعاوى حقوقى باشگاه ها و بازيكنان در كميته وضعيت با توجه به اساسنامه جديد فدراسيون
.۴.۶ برگزارى مسابقات
.۱.۴.۶ برنامه ريزى و تهيه تقويم و انتشار آن به صورت ۲ساله براساس تقويم ملى در سطوح ملى، قاره اى و بين المللى AFC و FIFA در تمامى ليگ ها
.۲.۴.۶ برنامه ريزى و تهيه تقويم و انتشار برنامه ساليانه مسابقات تيم هاى پايه در فصول مناسب كه با آموزش و تحصيل آنان مطابقت داشته باشد
.۳.۴.۶ هدايت و ملزم كردن باشگاه ها براى ارائه برنامه مسابقات به صورت ساليانه
.۴.۴.۶ برگزارى ساليانه تورنمنت هاى بين المللى معتبر در سطح ملى و باشگاهى
.۵.۴.۶ بهينه كردن آيين نامه هاى برگزارى مسابقات و نقل و انتقالات بازيكنان
.۵.۶ داوران
.۱.۵.۶ واقعى كردن سطح درآمد داوران
.۲.۵.۶ نظام مند كردن انتخاب داوران براى مسابقات
.۳.۵.۶ رتبه بندى ماهيانه، نيم فصل و فصلى داوران
.۴.۵.۶ اعمال تشويق هاى مالى و معنوى و اعمال تنبيهات براساس درجه بندى به صورت ماهيانه در نيم فصل و پايان فصل.
.۵.۵.۶ برنامه ريزى بلندمدت براى جذب و نگهداشت داوران
.۶.۶ سازمان تيم هاى ملى
در راستاى حضور در جمع چهار تيم برتر آسيا در رده هاى مختلف، راهيابى تيم ملى فوتبال ايران به مسابقات جام جهانى و حضور موفق و مؤثر در اين مسابقات،  راهيابى تيم اميد ايران به مسابقات المپيك و حضور موفق و مؤثر در اين مسابقات، راهيابى جوانان ايران به مسابقات جام جهانى جوانان و حضور موفق و مؤثر در اين مسابقات، راهيابى تيم ملى نوجوانان ايران به مسابقات جام جهانى نوجوانان و حضور موفق و مؤثر در اين مسابقات و ايجاد زمينه هاى مناسب براى قهرمانى ايران در جام ملت ها.
.۱.۶.۶ تقويت مديريت سازمان تيم هاى ملى و برعهده گرفتن كليه مسائل مربوطه
.۲.۶.۶ تشكيل كميته هاى فنى زيرنظر سازمان تيم هاى ملى براى تصميم گيرى در امور فنى فوتبال ملى براى كليه رده هاى مختلف تيم ملى
.۳.۶.۶ تعيين استانداردها جهت انتخاب مربيان تيم هاى ملى و گزينش مربيان تيم هاى ملى براساس اين استانداردها
.۴.۶.۶ جلب حمايت هاى مادى و معنوى دولت از تيم هاى ملى
.۵.۶.۶ نهادينه كردن حمايت مردم از تيم هاى ملى و تاسيس نهاد ملى حمايت از تيم ملى با مدل كشورهاى موفق از جمله كره جنوبى.
.۶.۶.۶ ايجاد ارتباط دائم بين باشگاهها و سازمان تيم هاى ملى براى تبيين سيستم فوتبال ملى و جلب حمايت باشگاهها
.۷.۶.۶ تدوين منشور اخلاقى تيم هاى ملى فوتبال
.۸.۶.۶ تعريف و ترويج فرهنگ تماشاگرى فوتبال به نحوى كه موجب تقويت غرور ملى، هيجان مثبت و پرهيز از اختلال اجتماعى گردد.
.۷.۶ جلوگيرى از تبديل فوتبال و دست اندركاران به عامل تنش اجتماعى
.۱.۷.۶ ايفاى نقش فدراسيون ، باشگاهها از ايجاد حساسيت كاذب ميان مردم در ارتباط با مسابقات ملى و باشگاهى.
.۲.۷.۶ جلب همكارى دست اندركاران فوتبال كشور خصوصا رسانه هاى گروهى براى جلوگيرى از افزايش غيرواقعى سطح انتظارات مردم و تشريح واقعيت هاى فوتبال كشور .
.۳.۷.۶ ايجاد ارتباط بين اشخاص و سازمانهاى مؤثر بر فوتبال كشور براى سازماندهى رفتارهاى تنش زدا، هدايت گر و كنترل كننده.
.۴.۷.۶ ايجاد زمينه حضور هواداران حرفه اى در مسابقات حساس با احراز هويت و تعيين جايگاه معين براى آنان.
.۸.۶ فوتبال در استانها
.۱.۸.۶ پيگيرى براى ايجاد ورزشگاه هاى استاندارد فوتبال درهر استان با بهره گيرى از منابع ملى و استانى.
.۲.۸.۶ گسترش فوتبال آماتورى توسط هيأت هاى فوتبال استانها و شهرستانها.
.۳.۸.۶ برگزارى هدفمند مسابقات ساليانه قهرمانى جوانان و نوجوانان .
.۴.۸.۶ برگزارى كلاس هاى مربيگرى و داورى فوتبال زيرنظر آكادمى فوتبال و مراكز آموزشى استان ها.
.۵.۸.۶ پاسخگو بودن رئيس فدراسيون و اعضاى هيأت رئيسه و مديران ذيربط فدراسيون به استان ها و باشگاه هاى كشور.
.۶.۸.۶ ارتقاى منابع مالى هيأت هاى فوتبال از طريق افزايش كمك هاى فدراسيون و جلب كمك هاى مردمى و ساير دستگاه هاى استانى.
.۹.۶ منابع درآمدى
.۱.۹.۶ ارتقاى درآمد حق پخش تلويزيونى در حد واقعى آن (پخش بازى ها و تبليغاتى كه قبل، حين و بعد از مسابقات پخش مى شود) هم براى مسابقات ملى و هم براى كليه مسابقات در تمامى رده ها.
.۲.۹.۶ تبليغات دور زمين فوتبال از طريق روشهاى مديريتى و تبليغاتى مؤثرتر هم براى مسابقات ملى و هم براى كليه مسابقات در تمامى رده ها.
.۳.۹.۶ جلب حمايت هاى مالى براى تيم ملى توسط مطسسات مالى بزرگ كشور.
.۴.۹.۶ آماده سازى باشگاه هاى فوتبال براى عرضه در بورس در راستاى اصل ۴۴ قانون اساسى.
.۵.۹.۶ جلب سرمايه خارجى در اجراى پروژه هاى فوتبال ايران با همكارى نهادهاى ذيربط.
.۶.۹.۶ اخذ منابع مالى از توسعه كمى و كيفى فوتبال در ايران و ساير فدراسيون ها و باشگاه هاى خارجى براى اجراى برنامه هاى AFC و FIFA .
.۷.۹.۶ ارتقاى درآمد حاصل از حضور در مسابقات بين المللى و افزايش سطح اين درآمد با كسب رتبه هاى ممتاز
.۸.۹.۶ جذب منابع مالى بيشتر از بودجه عمومى دولت.
.۹.۹.۶ جلب حمايت هاى مالى سازمانها، بانك ها،  مطسسات، شركت هاى دولتى و خصوصى از طريق مشاركت آنان در اجراى پروژه هاى فوتبال ايران .
.۱۰.۹.۶ تشكيل شركت سرمايه گذارى و مشاركت هاى مردمى فوتبال ايران .
.۱۰.۶ هوادارى
.۱.۱۰.۶ طراحى سامانه حرفه اى شدن هواداران.
.۲.۱۰.۶ تعيين آيين نامه سازماندهى كانون هواداران.
.۳.۱۰.۶ تهيه و اعمال آيين نامه تشويق و تنبيه باشگاهها براساس رفتار هواداران.
.۴.۱۰.۶ تلاش براى تلطيف فضا و فراهم كردن شرايط مناسب براى حضور افراد علاقمند در استاديوم ها
.۱۱.۶ ساختار
.۱.۱۱.۶ بازنگرى و سازماندهى مجدد تشكيلات فدراسيون فوتبال بر اساس اساسنامه مصوب جديد به منظور ارتقاء توانايى ادارى منجر به انجام تمام وظايف و برنامه ها در زمان مناسب.
.۲.۱۱.۶ بازنگرى و اصلاح دستورالعمل هاى مالى فدراسيون بمنظور ارتقاء بهره ورى تأمين و مصرف وجوه.
.۳.۱۱.۶ بازنگرى و شفاف سازى قراردادهاى داخلى و بين المللى با برخوردارى از يك بستر مناسب حقوقى و تقويت جايگاه مشاوران حقوقى و قراردادى
.۴.۱۱.۶ به كارگيرى عناصر حرفه اى، ادارى و فنى ثابت براى مشاغل اصلى و اجرايى فدراسيون .
.۵.۱۱.۶ ايجاد ارتباط و ساماندهى روابط ميان فدراسيون و علاقه مندان همكارى با فدراسيون در كليه بخش هاى فنى، آموزشى، تحقيقاتى ، مالى، تبليغات و غيره.
.۶.۱۱.۶ تشكيل بانك آمار و اطلاعات فوتبال ايران و تقويت سايت فدراسيون .
.۷.۱۱.۶ تشكيل موزه افتخارات فوتبال ايران .
.۸.۱۱.۶ تقويت فعاليت هاى مربوط به مبارزه با دوپينگ.
.۹.۱۱.۶ ايجاد مركز مطالعات و رفع ناهنجارى هاى فوتبال.
.۱۰.۱۱.۶ كمك به ايجاد اتحاديه داوران، مربيان و بازيكنان .
.۱۱.۱۱.۶ تشكيل كانون هواداران تيم هاى ملى.
.۱۲.۱۱.۶ الزام باشگاه ها به تشكيل و تقويت كانون هواداران.
.۱۳.۱۱.۶ راه اندازى وب سايت دربرگيرنده كليه فعاليت هاى فوتبال از قبيل مشخصات تمام بازيكنان ملى و باشگاهى، نقل و انتقالات ، آمار دقيق تماشاگران در استاديوم ها و غيره.
.۱۲.۶ سوابق تحصيلى و ورزشى
.۱.۱۲.۶ سوابق تحصيلى
.۱.۱.۱۲.۶ كاردانى رشته تحصيلى صنايع اتومكانيك دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسى
.۲.۱.۱۲.۶ كارشناسى مديريت صنعتى دانشگاه امام حسين عليه السلام
.۳.۱.۱۲.۶ كارشناسى ارشد مديريت دفاعى دانشگاه امام حسين(ع)
.۴.۱.۱۲.۶ دكتراى مديريت سياست دفاعى دانشگاه امام حسين(ع)
.۵.۱.۱۲.۶ استاد دروس مديريتى منابع انسانى و لجستيك به مدت نه سال در دانشگاه امام حسين عليه السلام
.۲.۱۲.۶ سوابق ورزشى
چكيده اى از سوابق ورزشى عزيزاله محمدى ـ نايب رئيس دوم فدراسيون فوتبال جمهورى اسلامى ايران و رئيس سازمان ليگ حرفه اى و عضو كميته ليگ قهرمانان كن فدراسيون فوتبال آسيا AFC
.۱.۲.۱۲.۶ عضو تيم فوتبال هنرستان تهران (شهيد بهشتى) از سال ۱۳۵۳ الى ۱۳۵۷ و شركت در مسابقات آموزشگاه هاى تهران
.۲.۲.۱۲.۶ رئيس هيأت فوتبال نيروى زمينى سپاه پاسداران از ۲/۸/ ۱۳۷۴ لغايت
۲۱/۱۰/۱۳۸۴ به مدت ده سال
.۳.۲.۱۲.۶ رئيس هيأت فوتبال
باشگاهها ى فجر سپاه از ۲/۸/ ۱۳۷۴ لغايت ۱۴/۱۲/۱۳۸۴
.۴.۲.۱۲.۶ رئيس هيأت فوتبال ستاد مشترك سپاه پاسداران از ۲/۸/۱۳۸۴ لغايت ۱۳۸۷
.۵.۲.۱۲.۶ نايب رئيس و عضو هيأت مديره باشگاه فرهنگى ورزشى فجرشهيدسپاسى شيراز از تاريخ ۲/۸/۷۵ لغايت ۱۹/۱۰/۸۶
.۶.۲.۱۲.۶ عضو هيأت امنا و شوراى مركزى جامعه اسلامى ورزشكاران
انقلاب اسلامى
.۷.۲.۱۲.۶ عضو شوراى مركزى اتحاديه فوتبال جمهورى اسلامى ايران از سال
۷۴ تا كنون
.۸.۲.۱۲.۶ مسئول گروه فوتبال بسيج ورزش كشور از تاريخ ۱/۱۱/۸۰ لغايت ۱۹/۱۰/۸۶
.۹.۲.۱۲.۶ عضو هيأت رئيسه سازمان
ليگ حرفه اى و ليگ برتر فوتبال ايران از تاريخ ۲۸/۵/۸۰ (از اولين دوره) تا كنون
.۱۰.۲.۱۲.۶ عضو هيأت منصفه سازمان ليگ برتر از تاريخ ۱۹/۸/۸۱ لغايت
۱۹/۱۰/۸۶
.۱۱.۲.۱۲.۶ سرپرست تيم ملى فوتبال جوانان جمهورى اسلامى ايران از تاريخ
۱۶/۳/۸۱ لغايت ۱۶/۶/۸۱
.۱۲.۲.۱۲.۶ مدير تيم ملى اميد (المپيك) فوتبال جمهورى اسلامى ايران از تاريخ
۱۸/۱۲/۸۱ لغايت ۱۸/۴/۸۳
.۱۳.۲.۱۲.۶ نايب رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس سازمان ليگ برتر از
۲۱/۱۰/۸۶ تا كنون

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...