‎سانحه رانندگی برای علی دایی /آقای گل جهان به بیمارستان منتقل شد

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

‎سانحه رانندگی برای علی دایی /آقای گل جهان به بیمارستان منتقل شد

تیم های فوتبال سپاهان و راه آهن در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر امروز در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.
‎علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن پس از شکست تیمش در اصفهان با یک دستگاه خودروی شخصی خود قصد بازگشت به تهران را داشت که متاسفانه خودروی وی دچار واژگونی شد.

حال آقای گل جهان پس از اینکه به بیمارستان منتقل شد خوب اعلام نشده است و مقدمات کارهای پزشکی بر روی وی در حال انجام است.


ادامه مطلب  خبرهای جدید از علی دایی

‎شرایط عمومی دایی خوب است

‎شرایط عمومی داه یی خوب است
‎علی دایی سرمربی تیم راه آهن امشب پس از بازگشت از اصفهان به همراه برادر و مربی این تیم با خودروی شخصی در اتوبان تهران کرج چپ کرد و به دلیل شکستگی از ناحیسر راهی بیمارستان شد.

‎حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه راه آهن درباره آخرین شرایط جسمانی سرمربی این تیم گفت: دایی به دلیل شکستگی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد و خوشبختانه وضعیت جسمانی وی خوب است.

‎وی تاکید کرد: بانداژ روی سر دایی انجام شده و هیچ خطر جدی سرمربی تیم راه آهن را تهدید نمی کند.

 

 

دایی تا ساعاتی دیگر مرخص می شود/ خدا را شکر خوبم ؛ به خیر گذشت!

علی دایی که ساعتی قبل اتومبیلش در کاشان چپ کرده در سلامت کامل به سر می برد.

دایی که همراه با برادرش محمد و ژلکو میاچ بعد از بازی راه آهن و سپاهان با پورشه معروفش راه افتاده بود تا سریعتر خودش را به تهران برساند در حوالی کاشان کنترلش را از دست داد و واژگون شد. بعد از این تصادف ، این سه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند و سی تی اسکن از سر علی دایی گرفته شد چون کمی خونریزی و شکستگی از ناحیه سر داشت. خوشبختانه نتایج معاینات پزشکی این بوده که دایی در سلامت به سر می برد اما پزشکان برای اطمینان بیشتر از او خواستند چند ساعتی را در بیمارستان و تحت مراقبت پزشکی بماند.

دایی بعد از تصادف در تماسی کوتاه با یکی از نزدیکانش گفت:« حالم خوب است و منتظرم که پزشکان اجازه مرخصی بدهند! خطر به خیر گذشت.»

همه نگران دایی / پروین ، قلعه نویی و کیا: حال علی چطور است؟

خبر تصادف علی دایی شوکی بزرگ بود به اهالی فوتبال .

واژگون شدن خودروی علی دایی در حوالی کاشان که به دلیل سرعت بالا و انحراف ناگهانی رخ داد سبب شده تا همه اهالی فوتبال دل نگران وضعیت سلامتی او باشند. بلافاصله پس از انتشار خبر و درحالی که هنوز خانواده سرمربی راه آهن و سرشناس ترین چهره فوتبال ملی ایران از این حادثه خبر نداشتند ، علی پروین در تماسی با محمد دایی که همراه برادرش در تصادف بوده و همچنین در تماس با محمد حسن انصاری فرد ، مدیر راه آهن از احوال علی دایی پرسید . پس از او امیر قلعه نویی ، منصور ابراهیم زاده و مهدی مهدوی کیا هم در تماس با نزدیکان دایی جویای احوال سلامتی کاپیتان به یادماندی فوتبال ایران شدند. شکر خدا این سانحه به خیر گذشت اما چیزی نمانده بود تا در شب عید فوتبال ایران حادثه ای تلخ را تجربه کند.

برای عمل جراحی ترمیمی روی پوست / علی دایی به اتفاق عمل رفت

علی دایی که بر اثر حادثه چپ کردن خودرو در منطقه بادرود واقع در نزدیکی کاشان از ناحیه سر و گوش دچار آسیب شده بود برای انجام عمل جراحی ترمیمی روی پوست به اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد.

تیم پزشکی متخصص متشکل از حسین غنی، مسعود جواهری، اسماعیل فخاریان، حمیدرضا خیاط کاشانی، عبدالرحیم کاشی، محمدرضا لطفی نیا و ستوده به عنوان پزشک بیهوشی وظیفه این عمل جراحی را به عهده دارند.

سرمربی تیم راه آهن امشب پس از بازگشت از اصفهان به همراه برادرش و مربی این تیم با خودروی شخصی در جاده اصفهان کاشان در نزدیکی منطقه بادرود چپ کرد و راهی بیمارستان شهید بهشتی کاشان شد.

علت تصادف رانندگی علی دایی در جاده کاشان/عدم توجه به جلو خودرو را واژگون کرده است

 
فرمانده پلیس راه کشور جزییات سانحه رانندگی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد.سرهنگ محمدرضا مهماندار درباره سانحه رانندگی علی دایی که امشب ساعت 20:30 در اتوبان نطنز - کاشان و در پل سرآسیاب رخ داد گفت:« دلیل این سانحه رانندگی عدم توجه به جلو بوده که این مساله منجر به واژگونی خودروی تویوتا پرادوی وی شده است. ماموران پلیس راه استان پس از این حادثه بلافاصله در محل حاضر شدند که خوشبختانه وضعیت خوبی از دایی مشاهده کردند. او در کنار خودرویش ایستاده بود اما به همراه برادرش و دستیار خارجی اش برای بررسی شرایطشان به بیمارستان ی در کاشان منتثل شدند.»

او این را گفت و ادامه داد:« در این سانحه که در اتوبان نطنز - کاشان و در پل سر آسیاب در کیلومتر 135 به سمت کاشان رخ داده تویوتا پرادوی حامل دایی از ناحیه سقف، شیشه جلو، ستون جلو و بدنه دچار خسارت شده است.»

سرهنگ مهماندار در پایان گفت:« بر اساس آخرین اخبار دریافتی علی دایی پس از چند ساعت استراحت، از بیمارستان مرخص خواهد شد. دایی در این سانحه رانندگی با مشکلی روبه رو نشده اما پزشکان اعلام کرده اند چون پیش از این بر روی سر دایی جراحی پلاستیک صورت گرفته بهتر است او چند ساعتی را در بیمارستان استراحت کند هر چند در مجموع او با مشکلی روبه رو نیست.»

عمل موفقیت آمیز علی دایی

  سرمربی راه آهن که راهی اتاق عمل شده بود فردا از بیمارستان مرخص می شود.

سرمربی راه آهن را برای ترمیم پوسته سر راهی اتاق عمل کردند.قپانی سوپروایزر بیمارستان شهید بهشتی کاشان با تایید این خبر می گوید:«جراحات وارده به آقای دایی به اندازه ای بود که ما نمی توانستیم در اورژانس و به طور سرپایی آنها را ترمیم کنیم.به همین دلیل نیاز بود که با انتقال ایشان به اتاق عمل شرایط بهبودی او را فراهم کنیم.»

قپانی این را گفت و ادامه داد:«دکتر فخاریان جراح مغز و اعصاب و دکتر کاشانی در اتاق عمل همراه آقای دایی هستند.بافت پوسته سر ایشان کمی برداشته شده و نیاز به ترمیم دارد.گوش علی دایی هم باید جراحی پلاستیک شود اما خوشبحتانه مشکل خاصی وجود ندارد و ایشان می توانند فردا بیمارستان را ترک کنند.»

ابتدا دایی می خواست زود از بیمارستان مرخص شود اما مسئولان بیمارستان به او گفتند باید 5 ساعت بماند. او همچنین می توانست جراحی پلاستیک را در تهران هم انجام دهد اما وقتی متوجه شد مجبور است چند ساعت در کاشان بماند، گفت بهتر است جراحی پلاستیک را در همان بیمارستان کاشان انجام دهد.

خانواده علی دایی برای ملاقات او به کاشان رفته اند.

رئیس بیمارستان : دایی شکستگی ندارد/ شهریار به تهران منتقل می شود

دکتر حسینی در گفت وگویی در خصوص آخرین وضعیت علی دایی اظهار داشت: از همان دقایق ابتدایی که آقای دایی به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد اقدامات لازم در بخش های مختلف بیمارستان برای مداوای وی انجام شد.

وی افزود: خوشبختانه باید بگویم پس از بررسی هایی که داشتیم مشکل وی جدی نیست و با توجه به صحبت هایی که شده احتمال این را می دهیم که دایی به تهران انتقال پیدا کند.

حسینی خاطرنشان کرد: با بررسی های انجام شده مشخص شد شکستگی در بدن آقای دایی دیده نمی شود، همچنین پارگی های پوست سر او نیز ترمیم شده و می توانیم اعلام کنیم که مشکل وی تا حدود زیادی حل شده است.

وی یادآور شد: پزشکان بیمارستان شهید بهشتی تمام تلاش خود را انجام دادند و امیدوار هستیم که هر چه سریعتر شاهد سلامتی کامل آقای دایی باشیم.

حسینی در پایان در پاسخ به سوالی که آیا دایی امشب از بیمارستان شهید بهشتی مرخص خواهد شد یا خیر نیز گفت: قبلا هم گفتم طبق صحبت هایی که شده احتمال این وجود دارد که ایشان به تهران منتقل و سایر بررسی ها بر روی وی انجام شود اما روی هم رفته مشکل خاصی دیگر دیده نمی شود.

 

علی دایی بر روی تخت بیمارستان / عکس

سرمربی تیم فوتبال راه آهن که پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان با وسیله شخصی به تهران باز می گشت دچار سانحه رانندگی شد و به علت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.

علی دایی که پس از شکست 3 بر 2 راه آهن برابر سپاهان اصفهان به همراه برادرش محمد و دستیارش میاچ با وسیله شخصی از اصفهان عازم تهران شده بود در حوالی کاشان دچار سانحه رانندگی شد که در این سانحه علی دایی دچار صدمه دیدگی جزئی از ناحیه سر شد و برای مداوا به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد.

سایت arst  برای این اسطوره فوتبال کشورمان و مربی سابق پرسپولیس که موفق شد دو عنوان قهرمانی در یک و نیم سال حضورش در پرسپولیس برای این تیم کسب کند ارزوی بهبود هرچه سریعتر و بهتر را دارد.


حاشیه های از بیمارستان محل بستری علی دایی/ هواداران پرسپولیس مقابل بیمارستان حضور یافته اند

 كلیپ كوتاه و چند ثانیه ای از انتقال و مصدومیت ' علی دایی ' در داخل بیمارستان توسط برخی از شهروندان كاشانی به سرعت در بین سایر هواداران تیم های فوتبال مقابل بیمارستان شهید بهشتی كاشان برای یكدیگر توسط بلوتوث ارسال می شود.

*** بردار كوچك علی دایی كه برای عیادت وی به كاشان سفر كرده بود با مشكلات فراوانی توانست وارد بیمارستان شود.

*** شماری از هواداران تیم پرسپولیس و علاقه مندان به آقای گل جهان در كاشان با وجود سردی هوا با در دست داشتن پرچم پرسپولیس ، مقابل بیمارستان شهید بهشتی كاشان حضور یافته اند و برای سلامتی سرمربی تیم فوتبال راه آهن دست به دعا برداشتند.

*** ' محسن بنگر ' و ' رحمان احمدی ' بازیكنان تیم فوتبال سپاهان نیز به زحمت وارد بیمارستان شدند.

*** والدین 'جواد كاظمیان' بازیكن تیم پرسپولیس نیز برای عیادت دایی مقابل بیمارستان شهید بهشتی كاشان حضور یافته اند.

*** مهدی عرشی عكاس ایرنا كه قصد داشت هنگام انتقال دایی به اتاق عمل از وی عكس تهیه كند از طرف بردارش مورد حمله قرار گرفت كه 'محمددایی' پس از گذشت مدتی از عكاس ایرنا عذرخواهی كرد.

خودرو پرادو حامل علی دایی آقای گل جهان ساعت 20 و 30 دقیقه شنبه هنگامی كه از اصفهان عازم تهران بود در كیلومتر 8 ورودی شهر 'بادرود' در آزاد راه نطنز - كاشان واژگون شد.

پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت واژگونی این خودرو را سرعت زیاد و ناتوانی راننده در كنترل آن اعلام كرده است.

در این سانحه رانندگی به 'ژلكو میاچ' سرمربی خارجی تیم فوتبال راه آهن و 'محمد دایی' برادر علی دایی آسیبی نرسید.

رییس دانشگاه علوم پزشكی كاشان: عمل جراحی سر علی دایی ممكن است چهار ساعت طول بكشد

  سرپرست دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی گفت: عمل جراحی بر روی سر علی دایی، سرمربی تیم فوتبال راه آهن، ممكن است چهار یا پنج ساعت طول بكشد. دكتر 'محمد حسین اعرابی' بامداد یكشنبه در گفت وگوی اظهارداشت: دایی از ناحیه سمت راست سر دچار جراحات سطحی شده است.

وی افزود: به علت آنكه احتمال دارد بخشی از پوست سر نیاز به پیوند داشته باشد، بنابر این ممكن است عمل ترمیم پوست طول بكشد.

وی خاطر نشان كرد: گوش راست دایی نیز دچار خراشیدگی شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشكی كاشان گفت: خوشبختانه دایی دچار ترومای جدی نشده و خون ریزی داخلی نیز نداشته است.

ژلكو میاچ كاشان را به مقصد تهران ترك كرد

كمك مربی خارجی تیم فوتبال راه آهن شهر ری و دستیار علی دایی پس از انجام معاینات اولیه بیمارستان شهید بهشتی كاشان را به مقصد تهران ترك كرد. 'ژلكو میاچ ' كه خود نیز داخل خودرو حامل ' علی دایی ' بود شنبه شب در گفت وگوی اختصاصی اظهارداشت: علی دایی و برادرش در سانحه رانندگی جراحات جزیی برداشته اند.

وی كه قصد عزیمت به كرواسی را داشت، لحظاتی پیش فرودگاه كاشان را به مقصد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ترك كرد.

رییس مركز اطلاع رسانی پلیس راه كشور: علت حادثه واژگونی خودرو دایی مشغله فكری بوده است

: رییس مركز اطلاع رسانی پلیس راه كشور گفت: عدم توجه راننده (علی دایی) به جلو هنگام رانندگی به سبب مشغله فكری ، مهمترین علت حادثه واژگونی خودرو بوده است. سرهنگ 'مجتبی حسنی' كه برای بررسی علت این حادثه به كاشان سفر كرده است، بامداد یكشنبه در گفت وگوی اختصاصی اظهارداشت: بر اساس اظهارات برادر 'دایی'، رانندگی خودرو را علی دایی بر عهده داشته است.

وی، یكی از مشكلات اساسی كه باعث تصادف در جاده ها می شود را بی توجهی رانندگان هنگام رانندگی بیان كرد و افزود: مشغله فكری رانندگان ، یكی از مصادیق بی توجهی آنها هنگام رانندگی است.

وی تاكیدكرد: همانگونه كه برادر ' محمد دایی ' در اظهاراتش عنوان كرده، همین مساله برای علی دایی نیز اتفاق افتاده است.

تیم ۷ نفره بالای سر دایی/کمربند ایمنی آقای گل جهان را نجات داد

علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن پس از شسکت مقابل سپاهان در راه بازگشت به تهران جدا از بازیکنان و عوامل باشگاه به همراه خودروی شخصی خود عازم تهران و در مسیر کاشان خودروی وی چپ کرد.

از همین رو علی دایی سریعا به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد که پس از بررسی های فراوان با نظر پزشکان وی برای از بین بردن پارگی بر روی سر و گوشش به اتاق عمل رفت.

پس از ۴ ساعت حضور در اتاق عمل وی ساعت ۴ بامداد به بخش ای سی یو بیمارستان شهید بهشتی رفت و زیر نظر پزشکان به ریکاوری و رسیدن به حالت عادی رسید.

صبح امروز همراهان دایی تصمیم گرفتند با یک دستگاه آمبولانس یا بالگرد او را به تهران برسانند که قرار است در یک ساعت آینده با نظر پزشکان این اتفاق بیفتد.

مرتضی حسنی، رئیس راهنمایی و رانندگی کاشان به بیمارستان بهشتی رفت و از دایی عیادت کرد.

با توجه به اینکه خودوری وی چپ کرده بود کمربند ایمنی باعت شد تا وی دچار شکستگی و مصدومیت های بیشتر نشود.بنا بر اظهارات کارشناسان راهنمایی و رانندگی بستن کمربند جهان آقای گل جهان را نجات داد.

محمد دایی، برادر دایی در خودرو حضور داشت که فقط دچار کوفتکی بدن شد و پس از زدن سرم های تقویتی از بیمارستان مرخص شد.

همچنین میاچ مربی راه آهن که در خودروی دایی بود مصدومیت برای وی به وجود نیامد.

پس از تصادف دایی مقداری از اموال وی که گفته می شود حدود ۵ میلیون تومان است به همراه وسایل شخصی مثل ساعت وی به سرقت رفته که ماموران انتظامی در حال پیگیری این موضوع هستند.

بازتاب خبری تصادف دایی در رسانه های بین المللی

نشریه هفتگی کیکر آلمان در سایت اینترنتی خود خبر تصادف علی دایی را برای مخاطبان خود منتشر کرد.

این نشریه نوشت : ستاره پیشین ایران در بوندس لیگا آلمان در یک حادثه رانندگی با خودرو دچار آسیب دیدگی سنگین از ناحیه سر شد. دایی 42 ساله پس از انجام یک بازی خارج از خانه در لیگ ایران در شهر اصفهان، درحال رانندگی با خودروی خود به سمت تهران بود که خودروی اش واژگون شد.

این نشریه همچنین اعلام کرد پس از انجام یکسری معالجات اولیه وی مطابق نظر پزشکان برای ادامه بهبودی به تهران منتقل می شود.

روزنامه الاتحاد امارات نیز این اتفاق را در شماره روز یکشنبه(امروز) برای خوانندگانش درج کرد. این نشریه نوشت : پس از یک بازی خارج از خانه در اصفهان، علی دایی که اکنون مربی تیم راه آهن تهران است در حال رانندگی به سمت تهران بود که خودروی اش واژگون شد و از ناحیه سر دچار مصدومیت شد، اما خوشبختانه پس از انجام معالجات اولیه خوشبختانه خطری وی را تهدید نمی کند.

روزنامه لوپاریزین فرانسه نیز از جمله نشریاتی بود که خبر این رویداد را برای مخاطبانش به طور کوتاه درج کرد.

ستاره پیشین تیم ملی ایران و جهان روز گذشته در نزدیکی کاشان دچار سانحه رانندگی شد که به بیمارستانی در کاشان جهت انجام مداوا انتقال یافت. وی که اکنون وضعیت رضایت بخشی دارد، به تهران منتقل شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشكی كاشان: عمل جراحی سر علی دایی ممكن است چهار ساعت طول بكشد

ارتش سرخ دات كام: سرپرست دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی گفت: عمل جراحی بر روی سر علی دایی، سرمربی تیم فوتبال راه آهن، ممكن است چهار یا پنج ساعت طول بكشد. دكتر 'محمد حسین اعرابی' بامداد یكشنبه در گفت وگوی اظهارداشت: دایی از ناحیه سمت راست سر دچار جراحات سطحی شده است.

وی افزود: به علت آنكه احتمال دارد بخشی از پوست سر نیاز به پیوند داشته باشد، بنابر این ممكن است عمل ترمیم پوست طول بكشد.

وی خاطر نشان كرد: گوش راست دایی نیز دچار خراشیدگی شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشكی كاشان گفت: خوشبختانه دایی دچار ترومای جدی نشده و خون ریزی داخلی نیز نداشته است.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...