کاهش بي‌سابقه هواداران انگليس در يورو‌2012

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

تعداد هواداران تيم ملي انگليس که تا اين زمان حاضر به خريد بليت هاي مسابقات يورو 2012 شده اند به طور بي سابقه اي کاهش يافته است.




فقط سه هزار نفر از هواداران سرسخت تیم ملی انگلیس حاضر هستند بلیت های مسابقات یورو 2012 بخرند و این تیم را در شهرهای مختلف اوکراین همراهی کنند.

به گزارش دیلی میرر، رییس کانون هواداران فوتبال در انگلیس روز گذشته از هزینه های هنگفت مسافرت و اقامت در اوکراین انتقاد کرد و گفت که این گرانی موجب افت شدید میزان فروش بلیت ها شده است.

بهای هر شب اقامت در هتل های شهر دونتسک، جایی که تیم انگلیس باید دو مسابقه از مرحله گروهی را انجام دهد حدود 250 پوند است و به طور کلی امکانات آن شهر برای جذب توریست طراحی نشده است.

انگلیس می تواند 15 درصد از صندلی های ورزشگاه 52 هزار و 518 نفره ''دونباس آرنا'' را که حدود هفت هزار و 800 بلیت می شود را در اختیار بگیرد ولی تابحال کمتر از نیمی از این بلیت ها فروخته شده است.

این بدان معنا است که فقط سه هزار هوادار انگلیسی دیدار این تیم با فرانسه را در یازدهم ژوئن در دونتسک، بازی مقابل سوئد در شهر کی یف در 15 ژوئن و نیز دیدار با اوکراین در 19 ژوئن در دونتسک را تماشا خواهند کرد.

''کوین مایل'' سخنگوی فدراسیون هواداران فوتبال در انگلیس گفت: این سفر حتی برای آن هوادارانی که به سفر عادت دارند هم آزاردهنده خواهد بود. تردد میان ورزشگاه ها؛ هزینه بالای اقامت و نیز شرایط اقتصادی اوکراین مانع از فروش بلیت های سهمیه تیم انگلیس شده است.

وی افزود: فروش بلیت دیدار انگلیس و فرانسه با مشکلات واقعی روبرو بود ولی در مقایسه با آن؛ بلیت دیدار با سوئد آسان تر فروخته شد. ولی درمجموع کاهش هواداران انگلیسی در این تورنمنت اروپایی تاکنون بی سابقه بوده است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...