دانلود کتاب داستان علمی تخیلی ستاره خاموش

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

setare-khamoosh

ستاره خاموش داستانی است روان و دلنشین که ما را به زمان آینده میبرد. زمانی که سالهاست که انسان به وجود موجودات زنده در کرات دیگر پی برده و حتی با آنها ارتباط برقرار کرده و این رابطه تا به حدی پیشرفته است. که به طور مثال رفت و آمد مریخیها به زمین و انسانها به مریخ یک چیز بسیار پیش پا افتاده است . و سالهاست که قوانینی برای این تعاملات وضع شده و به طور کلی سیاستهای اصلی دولتها بر اساس روابط بین انسانها و موجودات فرا زمینی بنا نهاده میشود . و سعی میشود که صلح و دوستی بین انسانها و موجودات فرا زمینی حفظ شود .

ولی در این میان عده ای جاه طلب در میان انسانها و همچنین مریخیها سعی در بر هم زدن این آرامش ودوستی و به راه انداختن جنگ دارند . و قصدشان تسلت بر نژاد دیگر است . اما سالهاست که با تلاشهای رهبر خیر خواه یک هزب سیاسی به نام بونفورت در رسیدن به هدف خود ناکام مانده اند . و اکنون با دزدیدن او در آستانه رویداد بین سیاره ای عظیمی که باعث صلح پایدار و همیشگی بین زمین و مریخ میشود . دیگر چیزی نمانده تا به هدف خود برسند.

اما شخصیت اصلی داستان ما که بازیگر نمایش چیره دست و تحصیل کرده ایست به نام ” لاری اسمیز ” قرار است تا پیدا شدن بونفورت جای او را بگیرد . تا مانع بر هم خوردن مراسم صلح و فرو ریختن روابط بین زمین و مریخ شود . البته نا گفته نماند که که خود او ابتدا فکر میکند قرار است مانند همیشه یک نقش از پیش تعین شده و بی نقص را روی صحنه بازی کند . ولی کم کم متوجه میشود که مسئله فراتر از یک نمایش معمولی است . و این جاده به دوراهی ختم میشود . که یکی شکست خوردن و از بین رفتن توسط یکی از دو طرف دعواست و دیگری پیروزی و نجات زندگی ملیونها و حتی ملیاردها انسان و مریخی بیگناه است . که در این یکی نیز احتمال نابودیش کمتر از راه اول نیست .

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...