دايي:همين‌که سرپا هستم خدا را شکر مي‌کنم

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

سرمربي راه‌آهن با اشاره به حکم کميته انضباتي مبني بر عدم تکرار بازي اين تيم با مس سرچشمه گفت: به اين رأي اعتراض مي‌کنيم و اگر به نتيجه نرسيم به فيفا و AFC شکايت خواهيم کرد.




 علی دایی درباره دیدار روز جمعه برابر مس کرمان گفت: ۶ بازیکن مصدوم داشتیم که آسیب‌دیدگی ۴ نفر از آنها برطرف شده و مشکلی برای بازی ندارند. تمرینات خوبی را سپری کردیم و آماده این مسابقه هستیم.

 وی ادامه داد: این دیدار هم برای ما و هم برای مس حساس است اما ما چاره‌ای جز برد نداریم. در خانه به میدان می‌رویم و این موضوع می‌تواند به ما کمک کند. بازیکنان از روحیه بالایی برخوردارند و به چیزی جز ۳ امتیاز فکر نمی‌کنند.

 دایی در پاسخ به این سؤال که از ۶ بازی باقی‌مانده راه‌آهن در ۴ بازی میزبان است، خاطرنشان کرد: مهم نیست در کجا بازی می‌کنیم و فقط باید نتیجه بگیریم. با این حال بازی در خانه یک پوئن است که می‌خواهیم از آن استفاده کنیم. هیچ تیمی راحت امتیاز از دست نمی‌دهد و همه مسابقات دشوار است.

 سرمربی راه‌آهن درباره اینکه کمیته انضباطی اعلام کرده دیدار این تیم با مس سرچشمه تکرار نمی‌شود، اظهار داشت: اتفاقی که در آن دیدار رخ داد این بود که داور به یک بازیکن دو کارت زرد نشان داد ولی او را اخراج نکرد و بعداً گفتند که کارت زرد اول را به بازیکن دیگری داده شده است این در حالی است که قانون چیز دیگری می‌گوید و براساس آیین‌نامه فیفا و فدراسیون ایران این دیدار باید تکرار شود.

 دایی اضافه کرد: به رأی صادر شده اعتراض می‌کنیم و اگر در فدراسیون به حق‌مان نرسیم به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت و این موضوع را تا آخر پیگیری خواهیم کرد من در این باره با مدیرعامل باشگاه راه‌آهن صحبت کرده‌ام و آقای انصاری‌فرد نیز تأکید دارد که تا گرفتن حق‌مان کوتاه نیاییم.

 دایی درباره وضعیت جسمانی‌اش پس از تصادفی که داشت و اینکه آیا آثار جراحت روی گوش و پیشانی‌اش باقی‌ می‌ماند گفت: من به این چیزها فکر نمی‌کنم بعد از آن سانحه همین‌که سرپا هستم خدا را شکر می‌کنم.

 سرمربی راه‌آهن گفت: دو عمل در تهران و کاشان انجام دادم و ممنون پزشکان هستم و تصور نمی‌کنم آثار این جراحت روی صورتم بماند و به مرور برطرف می‌شود.

 دایی همچنان سرش را بانداژ کرده و هر زمان که پزشکان تشخیص دهند بانداژ را باز می‌کند.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...