خداحافظي داور ايراني با فوتبال بوندس ليگا

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

داور ايراني فوتبال آلمان که از حدود يکسال قبل بدنبال اقدام به خودکشي از صحنه فوتبال حرفه اي اين کشور دور مانده است، گفت که بطور قطع ديگر به عنوان داور به بوندس ليگا بازنخواهد گشت.




''بابک رفعتي''، داور ايراني فوتبال آلمان 19نوامبر سال 2011 درحالي که قرار بود ديدار تيم هاي فوتبال کلن و ماينس را در چارچوب رقابت هاي بوندس ليگا، قضاوت کند، 2 ساعت قبل از آغاز اين مسابقه در هتل با بريدن رگ دست خود سعي داشت به زندگي خود خاتمه دهد که با دخالت کمک داوران اين مسابقه که از غيبت او نگران شده بودند، بلافاصله به بيمارستان منتقل و جان سالم بدر برد.

 

رفعتي در نخسين مصاحبه خود بعد از اين حادثه،به روزنامه بيلد،گفت: بر افسردگي شديدي که از مدتها قبل دچار آن بوده غلبه کرده و دوباره سلامتي روحي و جسمي خود را بازيافته است.

 

اين داور ايراني فوتبال آلمان با ابراز پشيماني از دست زدن به چنين کاري و خوشحالي از اينکه اقدامش به خودکشي موفقيت آميز نبوده،گفت: زماني که دست به آن کار زدم ،در وضعيت روحي بسيار نامناسبي قرار داشتم و احساس مي کردم در زندگي به بن بست رسيده ام.

 

رفعتي افزود: شانس آوردم که بموقع کمک رسيد و من از مرگ حتمي که خودم عامل آن بودم، نجات يافتم.

 

به گفته رفعتي، او با اصرار وکيلش در يک کلينيک روان درماني در منطقه هانوفر بستري شده و هنوز نيز برغم مرخص شدن از درمانگاه، به صورت دوره اي از سوي روانشناسان متخصص تحت مداوا قرار دارد.

 

وي افزود: بعد از مرخص شدن از درمانگاه، سفري سه هفته اي به آسيا داشتم با اين هدف که درمورد آينده خود بيشتر و در فضايي آرام تر فکر کنم.



  رفعتي در ادامه تاکيد کرد که ديگر به عنوان داور به فوتبال آلمان بازنخواهد گشت.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...