چک:بازيکنان 150 درصد توانشان مايه گذاشتند

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

دروازه‌بان تيم فوتبال چلسي گفت: بازيکنان ما مقابل بارسلونا 150 درصد از توانشان را در زمين مسابقه به کار بستند.




پيتر چک پس از تساوي 2 بر 2 مقابل بارسلونا در دور برگشت مرحله نيمه‌‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا در نيوکمپ و صعود به فينال اين مسابقات گفت: در اولين بازي 90 دقيقه جنگيديم و پس از آن در بازي برگشت با نتيجه 2 بر صفر عقب افتاديم. هر کاري که مي‌توانستيم انجام داديم و کارمان عالي بود. هر بازيکني 150 درصد از توانش را براي تيم مايه گذاشت. تلاش کرديم تا جان سالم به در ببريم و به خوبي از عهده اين کار برآمديم.


وي بر اين باور است که پس از اخراج جان تري از زمين که تنها يک دقيقه پس از گل اول بارسا رخ داد، شخصيت اصلي تيم نمودار شد. چک در اين باره مي‌گويد: براي بسياري از تيم‌ها اين کشنده است، اما ما نشان داديم قدرت ذهن و شخصيت تيم از بين نرفته است. باور داشتيم تنها به يک گل ديگر نياز داريم.


دروازه‌بان تيم چلسي گفت: با جان و دل جنگيديم. آنها فرصت‌هاي زياد و مالکيت توپ را در اختيار داشتند. همه چيز دست بارسا بود اما ما مقاومت کرديم و وقتي فرناندو  تورس را ديدم با خودم گفتم به فينال رسيديم.


چک در خصوص محروميت تري، ميرليس، راميرس و ايوانوويچ در بازي فينال گفت: چه کاري مي‌توانيم انجام بدهيم؟ هنوز توانايي و تجربه لازم را در تيم داريم و اميدوارم بتوانيم اين مسئله را جبران کنيم.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...