مورينيو: ال‌کلاسيکو دليل اصلي شکست ما بود

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

سرمربي پرتغالي رئال مادريد با وجود شکست در سانتياگو برنابئو مقابل بايرن مونيخ از عملکرد شاگردانش ابراز رضايت کرد.




رئال مادريد در چارچوب دور برگشت مرحله‌ي نيمه‌ نهايي ليگ قهرمانان اروپا در سانتياگو برنابئو ميزبان بايرن مونيخ بود و اين بازي در پايان 120 دقيقه با برتري دو بر يک رئال مادريد به پايان رسيد، اما با توجه به پيروزي مشابه بايرن مونيخ در آليانس آره‌نا کار به وقت اضافي و ضربات حساس پنالتي کشيد که در نهايت بايرن مونيخ با درخشش مانوئل نوير موفق شد با نتيجه‌ي سه بر يک حريف صاحب‌نام خود را شکست دهد و به ديدار نهايي راه پيدا کند.



ژوزه مورينيو _ سرمربي رئال مادريد _ در نشست خبري بعد از بازي با وجود اين شکست تلخ از عملکرد شاگردانش ابراز رضايت کرد و بازي برگشت مقابل بارسلونا در نوکمپ را علت اصلي شکست تيم‌اش دانست.



وي که تيم‌اش با پيروزي مقابل بارسلو‌نا تا حدودي قهرماني در اين فصل رقابت‌هاي لاليگا را تضمين کرد، افزود: بازيکنانم بازي زيبايي را به نمايش گذاشتند و هر آنچه را که در توان داشتند رو کردند، اما ما مقابل تيم بزرگي به ميدان رفتيم. بيشتر بازيکنان اين تيم روز شنبه استراحت کردند تا براي اين ديدار آماده شوند. اين در حالي بود که ما مجبور بوديم به خاطر حساسيت زياد ال‌کلاسيکو از بازيکنان اصلي خود استفاده کنيم.



وي افزود: بازي زيبا و در عين حال بسيار سخت بود و در نهايت اين بايرن مونيخ بود که با خوشحالي زمين بازي را ترک کرد. دو سال پيش من با قهرمان‌کردن اينتر مقابل بايرن‌ مونيخ خوشحال بودم و اين بازيکنان بايرن مونيخ بودند که در ورزشگاه گريه مي‌کردند. امشب ورق برگشت و نوبت خوشحالي آنها رسيد، به هرحال اين فوتبال است.



سرمربي پرتغالي رئال مادريد درباره‌ي مقايسه کريستيانو رونالدو با ليونل مسي گفت: دوست ندارم در اين باره صحبت کنم، اما براين باورم که امسال سال کريستيانو رونالدو بود و فاصله‌ي زيادي با ديگر بازيکنان داشت.



مورينيو در پايان سخنان خود گفت: به خاطر بازيکنان رئال بسيار ناراحتم، اما بايد قوي باشيم. امسال شانس زيادي را براي قهرماني در رقابت‌هاي لاليگا داريم. تنها شش امتياز ديگر مي‌خواهيم. از اين‌که هدايت چنين بازيکنان بزرگي را برعهده دارم احساس خوشحالي و افتخار مي‌کنم.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...