واکنش گوارديولا به پيام تيم‌هاي اروپايي

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا خطاب به تيم‌هايي که خواهانش هستند، گفت که يک سال منتظرش بمانند.





به نقل از ديلي‌ميل، پپ گوارديولا روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتي با حضور ساندرو روسل، رئيس و آندوني زوبي زاره‌تا، مدير ورزشي بارسا، اعلام کرد در پايان فصل جاري از جمع آبي و اناري‌پوشان جدا مي‌شود.



پيش از اعلام اين تصميم مربي 41 ساله منابع رسانه‌اي احتمال مي دادند وي سرمربي يکي از تيم‌هاي چلسي، منچسترسيتي، منچستريونايتد، ليورپول ، آرسنال يا تاتنهام شود اما پپ در حاشيه اين جلسه خبري عنوان کرد خواهان استمرار فوري فعاليت حرفه اي خويش نيست و به استراحتي يک ساله مي‌انديشد.



گوارديولا گفت: احساس مي کنم خسته و تخليه شده ام. نياز است يک سال استراحت کنم تا دوباره انرژي خودم را بازيابم. چهار سال تمام در بالاترين فشار کاري مسئوليت بارسا در اختيار داشتم. در زندگي گاهي اوقات بايد وقفه‌اي براي بازيابي توان ايجاد کرد. دير يا زود برمي گردم اما اکنون توان خودم را براي فعاليت حرفه‌اي کافي نمي بينم.



وي در مورد شايعاتي که در مورد ملاقاتش با رومن آبراموويچ، مالک روسي چلسي شنيده مي شد، اظهار داشت: ملاقاتي ميان من و آبراموويچ وجود نداشته است. اگر اين کار را مي کردم، در اصل به بارسا جفا کرده بودم. نمي خواستم خللي در احساساتم در قبال بارسا قبل از چنين تصميمي ايجاد شود.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...