هانري: روزي مربي آرسنال مي‌شوم

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

مهاجم اسطوره‌اي اسبق آرسنال مي‌گويد روزي به آرسنال براي فعاليت در رده مربيگري بازخواهد گشت.





تيري هانري در تمام 8 سال فعاليت ورزشي حرفه‌اي خود در لندن، دوره کاملا موفقيت‌آميري را همراه با آرسنال پشت سر گذاشت. او در سال‌هاي 1999 تا 2007 و زمستان گذشته که به مدت دو ماه به صورت بازيکن قرضي در اختيار لندني‌ها قرار گرفت، درخشش خيره‌کننده‌اي همراه با اين تيم داشت و همواره يکي از جدي ترين ارکان موفقيت تيم تحت امر آرسن ونگر برشمرده شد.



هانري که پس از حضور اوليه در تيم سنتي ليگ برتر،‌ بازي در بارسلونا را نيز تجربه کرد، در اظهار نظري از دوران همکاري با آرسنال به نيکي يادکرد و در عين حال تعصب خاصي نسبت به تيمي که حداقل 8 سال از عمرش را نزد آن سپري کرد، نشان داده است.



وي که اکنون دو فصل است براي تيم آمريکايي رد‌بولز بازي مي‌کند، روز گذشته در گفت‌وگو با روزنامه يو.اس.تودي اظهار داشت: آينده را نه من و نه هيچ انساني ديگري نمي‌تواند پيش‌بيني کند؛ اما به يک نکته اطمينان دارم و آن بازگشت به آرسنال است. همه کساني که مرا مي‌شناسند، مي‌دانند آرسنال چه جايگاهي در زندگي من داشته و دارد. من واقعا با تمام وجود آرسنال را دوست دارم . شک ندارم روزي به لندن بازخواهم گشت و روياي مربيگري در اين تيم را تحقق خواهم بخشيد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...