مورينيو:تکرار رکوردهاي امسال بسيار دشوار است

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

خوزه مورينيو' سرمربي رئال مادريد گفت که به تيمش از 10 نمره، 9 خواهد داد و تکرار رکوردهاي امسال مادريد را در فصل آينده بسيار دشوار مي داند.




به گزارش سايت رئال مادريد، وي که به همراه همکارانش در کادر مربيگري رئال مادريد در اين نشست خبري حاضر شده بود، گفت: پيش از اين گفته بودم در پايان فصل يا همگي با هم گريه مي کنيم و يا مي خنديم. اکنون همگي مي خنديم چون کار خود را به خوبي انجام داديم.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: فصلي خوب را سپري کرديم و به لحاظ تيمي و گروهي منسجم تر شديم. رکوردهايي دشوار را ثبت کرديم و مهمترين عنوان قهرماني را به دست آورديم. مي خواهيم باز هم پيشرفت کنيم ولي بسيار دشوار است که همين ارقام را در فصل آينده هم ثبت کنيم.

وي اظهار داشت: اگر بخواهم به تيم نمره بدهم از 10 ، 9 خواهم داد ولي بعضي از بازيکنان 10 مي گيرند. رسيدن به سطحي بالاتر از اين در سال آينده بسيار سخت است.

مورينيو اظهار داشت: خيلي ها ممکن است بگويند فقط يک راه براي فوتبال بازي کردن وجود دارد ولي من معتقدم راه هاي زيادي وجود دارد و هيچ کس مانند ما بازي نمي کند. بر کيفيت کارمان مي افزاييم تا در کار تيمي قوي تر شويم و در زمينه روانشناختي نيز کار خواهيم کرد.

سرمربي رئال مادريد درباره برنامه هاي آينده اين تيم گفت: تيمي جديد نمي خواهم و به آن احتياج ندارم. دو بازيکن به جمع ما اضافه مي شوند تا تيم قوي تر شود. ضمن آنکه نمي توانم هيچ چيز را پيش بيني کنم ، حتي نمي توانم اطمينان بدهم که سال بعد در رئال مادريد خواهم بود. شايد در آخرين ديدار شکست بخوريم و رييس باشگاه مرا برکنار کند.

وي افزود: از همه بازيکنانم تشکر مي کنم اما فوتبال همين است. همه آنها در کسب اين پيروزي تلاش کردند و شيوه من براي قدرداني هم اين است که به آنها بگويم به فصل بعد خوش آمديد.

مورينيو درباره پيوستن هيگواين به پاري سن ژرمن گفت: به مهملاتي که درباره هيگواين گفته مي شود کاري ندارم. همه مي دانند من مي خواهم هيگواين در تيم بماند. گونزالو يکي از بهترين مهاجمان جهان است.

ارزيابي عملکرد و وضعيت کاکا يکي ديگر از موضوعاتي بود که از مورينيو پرسيده شد. او در اين باره گفت: همه بازيکنان به تيم در کسب پيروزي کمک کردند و کاکا هم يکي از آنها است.او نقشي تعيين کننده در برخي بازيها داشت و هرچند که بازيهايش به خوبي سابق نبود ولي در هر حال فصلي خوب را سپري کرد.

سرمربي رئال مادريد درباره کارواليو و اين که چرا در ترکيب ثابت تيم نيست گفت: کارواليو بازيکن خوبي است البته نه براي آنکه در ترکيب ثابت تيم باشد. او همراه با من در پرتغال، انگليس و اسپانيا قهرمان شده است واين ما هستيم که تصميم مي گيريم چه کاري براي او بهتر است.

مورينيو با اشاره به صعود اين تيم در دو سال پياپي به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا گفت: رسيدن به سطحي بالاتر در ليگ قهرمانان اروپا آسان نيست ولي ممکن خواهد بود پس سعي خود را مي کنيم.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...