آنيلي تهديد شد

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

اينکه يوونتوس توسط گروهي اداره مي شود که الويت هاي خود را اقتصادي قرار داده اند و در مقابل مي خواهند از غرور ما هزينه کنند، قابل توجيه نيست در نتيجه ما هوادارها تصميم گرفتيم از جايگاه کاپيتانمان دفاع کنيم .




الترا دراگي هاي يوونتوس در نامه اي به آنيلي خواستار تمديد قراداد الکس شدن.

نويسنده هاي اين نامه تيفوسي هاي بيانکونري هستند ( اطمينان مي دهيم کم نيستند) که از رفتار رئيس آندره آ آنيلي در مقابل کاپيتان ما دل پيرو ناخوشنود اند. هرچه باشد الساندرو دلپيرو در پيروزي ها و شکست هاي 19 سال گذشته ي يووه سهيم بوده است و مستحق اين رفتار نيست.

اينکه يوونتوس توسط گروهي اداره مي شود که الويت هاي خود را اقتصادي قرار داده اند و در مقابل مي خواهند از غرور ما هزينه کنند، قابل توجيه نيست در نتيجه ما هوادارها تصميم گرفتيم از جايگاه کاپيتانمان دفاع کنيم. الساندرو دل پيرو شخصيت برجسته اي در يوونتوس و فوتبال جهان است و نشان داده است هنوز بازيکن مفيدي است.

رفتاري که رييس آندره آ آنيلي در پيش گرفته است بي احترامي به دوستاران و شخص خود او است.

ما تيفوسي هاي يوونتوس اعلام مي کنيم اگر خواسته ها ما ناديده گرفته شود قدم هاي زير را بر مي داريم :

- تجمع در مقابل ساختمان مرکزي يوونتوس

- بايکوت و خودداري از رفتن به ورزشگاه و فروشگاه هاي يوونتوس

- تمديد نکردن بليط هاي فصل براي فصل آينده (يکي از منابع اصلي درآمد از ورزشگاه)

- ادامه دادن نامه ها و جمع کردن امضا و ....

ما مي خواهيم همه در زير پرچم يوونتوس احترام ببيند و بگذاريم خود الکس، و نه کس ديگري در مورد آينده اش تصميم بگيرد. دل پيرو بارها گفته است که مي خواهد در يوونتوس بماند و اگر آقاي آنيلي بخواهند حتي مجاني هم قرارداد امضا مي کند.

ما اين نامه را نوشتيم چون مي خواستيم رسانه ها و روزنامه ها را دعوت به صحبت در مورد اين مسئله کنيم. ما مي خواهيم داستاني را ادامه بدهيم که نمي توان آن را يکطرفه به پايان رساند.

با تشکر که اين نامه را خوانديد، با اميد بهترين ها براي باشگاه يوونتوس.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...