هاينکس: شانس ما بيشتر از چلسي است

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

ديدار فينال امسال ليگ قهرمانان در ورزشگاه آليانس آره نا، ورزشگاه اختصاصي بايرن، برگزار مي شود اما سرمربي باتجربه بايرن به خوبي از قدرت تيم حريف آگاه است.



يوپ هاينکس، سرمربي بايرن مونيخ، در آستانه ديدار تيمش مقابل چلسي در فينال چمپيونزليگ، اعلام کرد شانس تيمش براي پيروزي اندکي از حريف بيشتر است.

ديدار فينال امسال ليگ قهرمانان در ورزشگاه آليانس آره نا، ورزشگاه اختصاصي بايرن، برگزار مي شود اما سرمربي باتجربه بايرن به خوبي از قدرت تيم حريف آگاه است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مي توانيد ببنيد که چلسي با سيستم هاي متفاوتي بازي مي کند. آنها در ديدار با بنفيکا با سيستمي کاملا متفاوت نسبت به ديدار مقابل بارسا بازي کردند. فکر مي کنم در ديدار فينال هم نسبت به ديدار مقابل بارسا کمي متفاوت باشند.

آنها در چند هفته اخير دوره خوبي را سپري مي کنند، بازي هاي بهتري ارائه مي دهند و فوتبال موفق تري ارائه داده اند.

آنها بازيکنان باتجربه اي دارند ، سال هاست که در کنار هم بازي مي کنند و مي خواهند به يک جام بزرگ دست پيدا کنند. اين کار را براي ما سخت مي کند. مطمئنا در اين ديدار موقعيت هاي زيادي ايجاد خواهد شد و شانس دو تيم 50-50 است. البته بازي در خانه، کمي شانس ما را بيشتر مي کند.

بازي در خانه در چنين فينالي يک اتفاق فوق العاده است. اين اتفاق از سال 1965 رخ نداده و يک اتفاق تاريخي است."

بسياري معتقدند بازيکنان غايب چلسي وزن بيشتري نسبت به بازيکنان غايب بايرن دارند اما هاينکس چنين نظري ندارد.

" اين طور فکر نمي کنم زيرا بازيکنان غايب هر دو تيم مهم هستند. دوست داشتم آلابا، بد اشتوبر و لوئيس گوستاوو را نيز در اختيار داشتم زيرا آنها شايستگي بازي در فينال را داشتند. آنها در تمام طول فصل جز بازيکنان کليدي ما بودند و واقعا حيف شد که در فينال غايب هستند."

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...