دي متئو: شانس چلسي بيشتر از بايرن نيست

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

شاگردان هاينکس اين هفته در فينال ليگا پوکال مقابل قهرمان بوندس ليگا قرار گرفتند و 5-2 شکست خوردند.




روبرتو دي متئو، سرمربي موقت چلسي معتقد است شکست بايرن در فينال جام حذفي آلمان مقابل دورتموند تاثيري در نتيجه ديدار فينال چمپيونزليگ ندارند.

شاگردان هاينکس اين هفته در فينال ليگا پوکال مقابل قهرمان بوندس ليگا قرار گرفتند و 5-2 شکست خوردند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مي دانم که بعضي ها به خاطر شکست بايرن مقابل دورتموند شانس ما براي پيروزي را بيشتر مي دانند اما نمي توان تنها براساس يک بازي در مورد يک تيم اظهار نظر کرد.

آنها تيم فوق العاده اي هستند؛ آنها بازيکنان فوق العاده اي دارند و اين ديدار، يک ديدار دشوار است. وقتي به فينال چمپيونزليگ مي رسيد، بايد در انتظار يک ديدار دشوار باشيد."

ديدار فينال چمپيونزليگ در ورزشگاه آليانس آره نا، ورزشگاه خانگي بايرن، برگزار مي شود اما دي متئو معتقد است اين مسئله لزوما يک امتياز براي تيم باواريايي محسوب نمي شود.

" اين مسئله هم مي تواند يک امتياز مثبت محسوب شود و هم يک امتياز منفي زيرا مي تواند باعث فشار اضافي روي آنها شود. اظهار نظر در اين مورد کمي دشوار است."

چلسي در اين ديدار چهار بازيکنش از جمله جان تري و برانيسلاو ايوانوويچ را در اختيار نخواهد داشت اما بازگشت گري کيهيل و داويد لوئيس به تمرينات تا اندازه زيادي خيال سرمربي ايتاليايي را راحت کرد.

" ما بازيکنان خوبي داريم و با همين بازيکنان تا اين مرحله رسيديم و در سه جام توانستيم نتايج خوبي بگيريم. تلاش کرديم به همه اهداف مان برسيم و همه بازيکناني که به ميدان رفتند، نمايش هاي خوبي ارائه دادند. در اين ديدار بار ديگر از بازيکنان مان استفاده خواهيم کرد و مطمئنم هر بازيکني که به ميدان برود، 100 درصد توانش را به کار مي گيرد."

آبي ها در فينال چمپيونزليگ 2008 مقابل منچستريونايتد شکست خوردند اما دي متئو اميدوار است بتوانند اين بار به قهرماني دست پيدا کنند.

" بله، ما در مورد آن ديدار صحبت کرديم؛ البته آن ديگر به گذشته مربوط است و اين يک فرصت ديگر براي باشگاه است تا بتواند در اين رقابت ها به قهرماني برسد.

خوشحاليم که چنين فرصتي پيدا کرديم و سعي مي کنيم از اين فرصت بهتر استفاده کنيم."

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...