احتمال يک سورپرايز در ترکيب چلسي

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

براساس گزارش ها، ممکن است روبرتو دي متئو، سرمربي چلسي، تيمش را در ديدار امشب با يک تغيير غيرمنتظره راهي ميدان کند و رايان برتراند، مدافع چپ جوان تيمش را از ابتدا به ميدان بفرستد.





 برتراند تاکنون در رقابت هاي اين فصل چمپيونزليگ براي آبي ها به ميدان نرفته اما گفته مي شود غيبت چند بازيکن اصلي آبي ها به دليل محروميت و مصدوميت موجب شده تا دي متئو چنين تصميمي را اتخاذ کند.

 دي متئو نگران حملات دو ستاره بايرن، ريبري و روبن، از دو سمت است و به همين دليل قصد دارد تغييراتي در ترکيب تيمش ايجاد کند.

 

 دي متئو در ديدار امشب از سيستم 4-2-3-1 يا 4-4-2 استفاده خواهد کرد اما در هر صورت برتراند در سمت چپ قرار خواهد گرفت تا سد راه نفوذ ستاره هاي بايرن شود؛ همچنين گفته مي شود ممکن است دي متئو تيمش را با دو مهاجم به ميدان بفرستد و در اين صورت از زوج دروگبا- تورس استفاده خواهد کرد.

 البته برتراند در صورتي در ترکيب اصلي چلسي قرار خواهد گرفت که فلورن مالودا، هافبک فرانسوي آبي ها، نتواند خود را به اين ديدار برساند. مالودا از روي جمعه به تمرينات برگشت و قرار است تصميم گيري در مورد حضور او يا برتراند در ديدار امشب در آخرين ساعات پيش از بازي گرفته شود.

 برتراند در ديدار هفته گذشته چلسي مقابل بلکبرن هم در سمت چپ خط مياني قرار گرفت و نمايش خوبي ارائه داد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...