صحبت های سرمربی ضد فوتبال چلسی بعد از برد کثیف

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

دي‌متئو: بازيکنانم دستاوردي حيرت‌انگيز داشتند


روبرتو دي‌متئو، مربي موقت چلسي دستاورد شگفت‌انگيز تيمش را ستوده. چلسي برخلاف پيش‌بيني‌ها توانست بايرن مونيخ را – البته در ضربات پنالتي – ببرد و فاتح ليگ قهرمانان شود.




 آبي‌ها چند بازيکن خود مانند جان تري کاپيتان را به دليل محروميت در اختيار نداشت و مربي ايتاليايي خوشحال است که تيمش از موانع عبور کرد: «بازي بسيار پردغدغه‌اي بود. اما بازيکنانم دستاوردي حيرت‌انگيز داشتند. اوضاع بازي با محروميت‌ها و مصدوميت‌ها ايده‌آل نبود و ما با بازيکناني 120 دقيقه بازي کرديم که بعضي از آنها سه هفته، چهار هفته بود بازي نکرده بودند. اين باورنکردني است. شور و غروري که بازيکنان براي بردن جام به خانه داشتند فوق‌العاده بود.» البته بايرن هم چند محروم داشت.





ديديه دروگبا بود که هم گل تساوي را زد و هم پنالتي پيروزي‌بخش را، اما دي‌متئو مي‌گويد: «او گل زد اما به نظرم کار تيمي بود که ما را پيروز کرد. دفاع مانع گل شدن توپ‌هاي حريف شد و خط مياني هم که شبي فوق‌العاده عالي را پشت سر گذاشت.»


چلسي مالکيت توپ را به بايرن واگذار کرده بود و به فکر ضدحمله بود. دي‌متئو گفت: «بايرن تيم بسيار خوبي است و نمايشي بسيار خوب داشت. ما بايد به نحوي بازي مي‌کرديم که مناسب ما بود؛ يعني با توجه به بازيکناني که داشتيم و با روشي خوب تا پيروز شويم.


به نظرم اگر خوش‌شانس باشيد شايسته‌اش هستيد!»


مربي ايتاليايي درباره آماده‌سازي تيمش براي ضربات پنالتي گفت: «در طول فصل پنالتي‌ها را تمرين کرديم و اين کار را اين هفته هم انجام داديم.»


پرسش‌ها درباره آينده اين مربي در استمفورد بريج بالا گرفته، اما اين مربي 41 ساله مي‌گويد: « جشني بزرگ مي‌گيريم؛ با جام بزرگ که دسته‌هاي بزرگي هم دارد! فعلا به اين مي‌انديشم.»


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...