صحبت های بازیکنان با غیرت بایرن مونیخ بعد از باخت ناجوانمردانه برابر چلسی ضد فوتبال

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

روبن: هواداران بايرن مرا ببخشند


ستاره هلندي تيم فوتبال بايرن بخاطر ارائه نمايش پر انتقاد و هدر دادن يک ضربه پنالتي از هواداران بايرن پوزش خواست.




 به نقل از روزنامه داگبلات، آرين روبن شب گذشته در فينال ليگ قهرمانان اروپا بازي پرانتقادي مقابل چلسي ارائه کرد. اين ستاره هلندي بارها در نزديکي دروازه پيتر چک، سنگربان خارجي تيم استامفوردبريجي صاحب فرصت‌هاي طلايي شد که با خودخواهي آنان را هدر داد. از همه بدتر در دقيقه 95 يک ضربه پنالتي که مي توانست باعث برتري و در نتيجه قهرماني يارانش شود،‌هدر داد و باعث لطمه به توان رواني تيمش شد.


پس از آنکه در وقت معمول و اضافه اين جدال مهيج تيم سه فصل گذشته‌اش در ورزشگاه آليانس آره‌نا به تساوي يک بر يک رسيد و در ضربات پنالتي 4 بر 3 مغلوب شد، وي مقابل دوربين‌ عکاسان و فيلمبرداران تلويزيوني گريست و از هواداران پوزش خواست.


وي گفت: هواداران مرا ببخشند که ناراحت‌شان کردم. تمام تلاشم را کردم که بايرن نتيجه بگيرد اما واقعا نمي توانم بيان کنم چه اتفاقي افتاد. واقعا برايم سخت است که بتوانم کلماتي را بيابم تا شدت ناراحتي‌ام را از اين بابت بيان کنم.


او ادامه داد:‌اين يکي از آن ديدارهاي خاص فوتبال بود که در ذهن هيچکس نمي گنجد. در خلال بازي ، دو، سه بار شانس در خانه‌مان را زد، اما فرصت‌ها را راحت از دست داده و در پايان دست خالي مانديم.


وي در مورد ضربه پنالتي که زد، نيز گفت: خيلي تلاش کردم اما قبول دارم درست هدف نگرفتم. مي خواستم محکم توپ را به وسط دروازه پيتر چک بزنم. اما توپ درست اين مسير را طي نکرد. هواداران مرا ببخشند. مي‌پذيرم مي شد آن ضربه را خيلي بهتر هم زد.


او ادامه داد:‌ ما مي خواستيم برنده شويم و برگ تازه‌اي به تاريخ کهن بايرن پرافتخار اضافه کنيم. اما اتفاقي تلخ را در تاريخ باشگاه ثبت کرديم. اين يک فرصت بسيار خوب براي هدفي که داشتيم، بود که من به سهم خود بسيار ناراحت هستم.


روبن که قرار است تيم ملي هلند را در يورو 2012 همراهي کند، افزود: مي خواهم در يک هفته مرخصي قبل از حضور در تمرينات تيم ملي،‌در جايي دور از دست همه‌، تک و تنها باشم تا بتوانم غم اين شکست و خستگي فصل را التيام ببخشم.


در جدال شب گذشته دو تيم در پايان 90 دقيقه وقت معمول و 30 دقيقه اضافه به تساوي يک بر يک رسيدند. اما در ضربات پنالتي چلسي 4 بر 3 پيروز شد.


نوير: احساس پوچي مي کنم


مانوئل نوير، دروازه بان بايرن مونيخ، تاکيد کرد که بعد از شکست مقابل چلسي در فينال ليگ قهرمانان، احساس پوچي مي کند.



 اين دروازه بان ملي پوش در ديدار شب گذشته ضربه پنالتي خوان ماتا را مهار کرد اما در نهايت نتوانست موجب پيروزي تيمش شود.

 

 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" شکست هميشه ناراحت کننده است اما در اين لحظه احساس پوچي مي کنم.

 

 واقعا نمي دانم اين اتفاق چطور رخ داد. ما تنها اندکي بدشانس بوديم. حرفي براي گفتن ندارم. فکر مي کرديم مي توانيم جام را در مونيخ نگه داريم.

 

 ما تقريبا در سراسر بازي تيم برتر بوديم؛ در وقت هاي قانوني 1-0 پيش افتاديم و در وقت هاي اضافه صاحب پنالتي شديم. در مجموع در طول 120 دقيقه از حريف برتر بوديم. تا زمان پنالتي ها همه چيز به سود ما پيش رفت و تقريبا يک دست ما روي جام بود.

 

 اين مسئله بيشتر ما را آزار مي دهد. اکنون به اين فکر مي کنيم که آيا بار ديگر فرصت حضور در فينال چمپيونزليگ را پيدا خواهيم کرد يا خير.

 

 در حال حاضر هيچ کس از بازيکنان بايرن علاقه اي به صحبت کردن ندارد. ما شکست خورديم و طبيعي است که احساس بدي داشته باشيم."

 


پس از ناکامي مونيخي‌ها و از دست دادن موقعيت‌هاي فراوان گلزني

نوير: بايرن به خودش لطمه زد


دروازه‌بان تيم ملي فوتبال آلمان گفت: بايرن در ديدار با چلسي به خودش لطمه زد و از فرصت‌هاي خوبش استفاده نکرد.


     به نقل از سايت ورزش آلمان، مانوئل نوير شب گذشته در فينال  ليگ قهرمانان اروپا تلاش زيادي کرد تا بتواند نقشي در قهرماني يارانش مقابل چلسي انگليس ايفا کند.


وي پس از آنکه تيمش در 90 دقيقه معمول و 30 دقيقه اضافه يک بر يک مقابل حريف آبي‌پوش به تساوي رسيد، در ضيافت پنالتي‌ها، يک ضربه را مهار کرد و حتي ضربه سوم را به گل بدل کرد. با اين حال او و سرخ‌پوشان 4 بر 3 مغلوب و محروم از جام شدند.


دروازه‌بان 25 ساله باوارايي‌ها پس از اين شکست اظهار داشت: همه آمار و ارقام به سود ما بود. سه بار صاحب سه موقعيت کليدي شديم اما درست استفاده نکرديم.


او ادامه داد: اگر همين الان يک بار فيلم بازي را ببينيد و ندانيد در پايان چه اتفاقي افتاده، حتما خواهيد گفت بايرن مطمئنا شکست نخورده است. اما ما از خود لطمه خورديم چون در فرصت‌هاي کسب شده به حريف ضربه نزديم.


در جدال شب گذشته دو تيم در پايان 90 دقيقه وقت معمول و 30 دقيقه اضافه به تساوي يک بر يک رسيدند. اما در ضربات پنالتي چلسي 4 بر 3 پيروز شد.


 

ليگ قهرمانان اروپا

توماس مولر: تيم برتر فاتح ديدار فينال نشد


توماس مولر، هافبک و مهاجم بايرن مونيخ مي‌گويد تيم برتر فاتح ديدار فينال ليگ قهرمانان اروپا نشد. چلسي در ضربات پنالتي پيروز شد و براي اولين بار ليگ قهرمانان اروپا را فتح کرد.


   اين ملي‌پوش آلماني در فاصله تنها هفت دقيقه مانده به پايان وقت‌هاي معمول ديدار گل زد، اما ديديه دروگبا پنج دقيقه بعد گل تساوي را زد و در نهايت چلسي در پنالتي برنده شد.


او پس از بازي به اسکاي گفت: «فوتبال همين است. ما اين را در گذشته هم ديده‌ايم. هميشه که تيم برتر جام را نمي‌برد.


هنگامي که در آن فاصله اندک به پايان ديدار مقابل طرفداران خودي گل مي‌زنيد و سپس مي‌بينيد که چلسي جام را بالاي سر برده، اين يعني اتفاق بسيار بزرگي روي داده.


دشوار بتوان براي توصيف اين رويداد واژه يافت، اما فوتبال که همه چيز زندگي نيست.»


بايرن در جام حذفي و بوندس‌ليگا هم دوم شد.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...