صحبت پیشکسوتان و مدیران بایرن مونیخ بعد از باخت ناجوانمردانه مقابل چلسی ضد فوتبال

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

افن‌برگ:شکست از چلسي‌ تلخ، ناگوار و دردناک بود


کاپيتان اسبق تيم فوتبال بايرن مونيخ معتقد است باوارايي‌ها بايد در 90 دقيقه وقت عادي کار را مقابل چلسي تمام مي‌کردند تا در ضربات پنالتي مغلوب نشوند.


    به نقل از سايت ورزش آلمان، اشتفان افن‌برگ شب گذشته يکي از تماشاگران بازي ياران سابقش در ورزشگاه آليانس آره‌نا مقابل تيم انگليسي در فينال ليگ قهرمانان اروپا  بود. وي پس از ناکامي سرخ‌پوشان اظهار داشت: از نظر من شکست بايرن مقابل چلسي، کاملا تلخ، ناگوار و دردناک است. بايرني‌ها کمي هم بايد از خود بپرسند چرا چنين شرايطي خلق شد.


بازيکن سال‌هاي1990 تا 1992 و 1998 تا 2002  مونيخي‌‌ها افزود: بايرن در 90 دقيقه ابتداي بازي بسيار موقعيت خلق و هدر داد. بايد در همان دقايق نتيجه مي‌گرفت.


در جدال شب گذشته دو تيم در پايان 90 دقيقه وقت معمول و 30 دقيقه وقت اضافه به تساوي يک بر يک رسيدند؛ اما در ضربات پنالتي چلسي 4 بر 3 پيروز شد.

بيرهوف: براي بايرن اين يک شکست تلخ بود


اوليور بيرهوف ضمن ابراز تاسف از شکست بايرن اظهار اميدواري کرد ژرمن‌ها براي جبران اين نتيجه، عنوان قهرماني جام ملت‌هاي اروپا را بدست آورند.


      به نقل از بيلد، اوليور بيرهوف شنبه شب در ورزشگاه آليانس آره‌نا از نزديک شاهد شکست باوارايي‌ها در ورزشگاه خانگي اين تيم پس از 120 دقيقه نبرد و در ضربات پنالتي بود.


وي پس از اين بازي اظهار داشت: براي بايرن اين يک شکست تلخ بود. از نظر گردش توپ و شرايط بازي کاملا روشن بود که مونيخي‌ها برنده بودند؛ اما وقتي سرنوشت يک بازي به ضربات پنالتي کشيده مي‌شود، بديهي است هر اتفاقي ممکن است بيفتد.


او که تا چهار هفته ديگر مسئوليت مديريت تيمش در مرحله نهايي جام ملت‌هاي اروپا در اوکراين و لهستان را خواهد داشت، ادامه داد: ما بايد در تيم ملي، ملي‌پوشان بايرن را از نظر روحي بار ديگر آماده کنيم. در تيم ملي و همراه با هم در يورو 2012 مي‌توانيم با استفاده از اين بازيکنان در کنار ديگر ملي‌پوشان صاحب افتخار قهرماني شده و اين شکست را جبران کنيم.


در جدال شب گذشته دو تيم در پايان 90 دقيقه وقت معمول و 30 دقيقه وقت اضافه به تساوي يک بر يک رسيدند. اما در ضربات پنالتي چلسي 4 بر 3 پيروز شد.

رومنيگه از شکست مقابل چلسي ابرازناراحتي کرد


رومنيگه: شکست مقابل چلسي از شکست مقابل منچستريونايتد در سال 1999 تلخ تر بود.



 در اين ديدار تيم لندني موفق شد در ضربات پنالتي باواريايي را شکست دهد و رومينگه اين شکست را از شکست مقابل منچستريونايتد در سال 1999 ظالمانه تر دانست.

 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اين ديدار من را به سال 1999 برد؛ جايي که ما با دريافت دو گل در دقايق 89 و 92 مقابل منچستريونايتد، شکست دراماتيکي را متحمل شديم.  

 آن شکست بسيار ظالمانه بود اما فکر مي کنم شکست مقابل چلسي از آن ديدار هم ظالمانه تر و تلخ تر بود. اين درد واقعا باورنکردني است.

 

 از آن شب هايي بود که از خودتان مي پرسيد بهتر نبود در خانه مي مانديد؟ از خودتان مي پرسيد چطور با اين نتيجه کنار خواهيد آمد."

 بايرني ها سه شنبه شب در ديداري دوستانه در آليانس آره نا مقابل تيم ملي هلند قرار خواهند گرفت.

 


 

نيرس‌باخ:

مصاف بايرن و چلسي سرانجامي ناعادلانه داشت


رئيس فدراسيون فوتبال آلمان شکست بايرن از چلسي را ديداري با سرانجام ناعادلانه خواند.


    به نقل از اشپورت بيلد، شنبه شب ولفگانگ نيرس‌باخ همانند ميهمانان ويژه آلماني در کنار هواداران بايرن در ورزشگاه آليانس آره‌‌نا، محل برگزاري فينال ليگ قهرمانان اروپا را خوشحال و سرحال ترک نکرد.


وي از شکست بايرن، تيم کشورش در پايان ديدار دراماتيک و 120 دقيقه‌اي با حريف انگليسي ناراحت بود. از اين رو تنها به ذکر چند جمله کوتاه بسنده کرد.


وي اظهار داشت: در جدال بايرن و چلسي، فوتبالي با نتيجه‌اي عادلانه را شاهد نبوديم. واقعا غيرقابل درک است که امشب در اين مصاف چه اتفاقي افتاد که بايرن شکست خورد.


وي افزود: من که نمي‌توانم عبارتي بر اين فرم ناکامي بر زبان آورم.


در جدال شب گذشته دو تيم در پايان 90 دقيقه وقت معمول و 30 دقيقه اضافه به تساوي يک بر يک رسيدند. اما در ضربات پنالتي چلسي 4 بر 3 پيروز شد.


 

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...