دل پيه رو: تيم بعديم ايتاليايي نيست

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

الساندرو دل پيرو اسطوره‌‌ي باشگاه يوونتوس در اين تابستان پس از به اتمام رسيدن قراردادش در ژوئن باشگاه را ترک مي‌کند.


دل پيه رو ابراز کرد من هنوز راه خود را انتخاب نکرده‌ام اما قطعاً به دنبال بهترين شرايط براي خود و خانواده‌ام هستم من به دنبال شرايطي مهيج هستم و اينکه در چه ليگي بازي کنم مهم نيست.

وي از تيم‌هاي انگليسي‌ و آمريکايي‌ پيشنهاداتي دارد و گفته است که آينده‌ي من قطعاً در ايتاليا نخواهد بود. اين بازيکن 37 ساله در سال 1993 از پادوا به يوونتوس پيوست و توانست تمام افتخارات اروپائي و ايتاليايي را همراه با يووه به دست آورد.

وي ابراز داشت شرايط من مانند کسي‌ است که در ابر‌ها زندگي‌ مي‌کند هيچ چيز مشخص نيست هنوز نمي‌‌توانم درک کنم که چه اتفاقي‌ افتاده است ولي‌ مي‌دانم که همه‌ي وجودم را براي يووه گذاشتم.

بردن اسکودتو براي من بهترين حس است و شما مي‌دانيد که هميشه دوست دارم پيروز شوم من هميشه اين فصل سخت و لذت بخش را به ياد خواهم آورد چون واقعا زيبا بود وي همچنين از هواداران که او را هميشه حمايت و در بازي مقابل آتلانتا به شدت تشويق کردند تشکر کرد.

هرگز لحظه‌اي را که در تورين خداحافظي کردم را فراموش نميکنم لرزه‌ي شديدي به اندامم افتاد هرگز هواداران و کساني‌ را که باعث پيشرفتم شدند را فراموش نميکنم من همچنان و هميشه همراه با يووه خواهم ماند.

به احترام دل پيرو باشگاه حاضر است شماره 10 او را بايگاني کند همچون کاري که ميلاني‌ها با پيراهن شماره 3 و 6 مالديني و بارسي کردند ولي‌ الساندرو در اين باره مي‌گويد: باز هم ميگويم به هيچ وجه دوست ندارم روياي پوشيدن شماره 10 يووه از کسي‌ گرفته شود اين پيراهن و شماره همه چيز به من داد اميدوارم هر بازيکن ديگري که اين شماره را بر تن‌ مي‌کند دوراني حتي بهتر از من داشته باشد.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...