براي حضوري شايسته و قدرتمند در يورو 2012 يواخيم لو: سه بازيکن با انعطاف مي‌خواهم

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۱ دیدگاه

سرمربي آلمان مي خواهد اين تيم را براي حضوري شايسته در يورو 2012 بر اساس سه بازيکن توانمند در دفاع و حمله که در خط مياني قابليت بالايي داشته باشند، بسازد.




  يواخيم لو يک روز پس از خط زدن نام چهار بازيکن به اسامي مارک‌‌‌آندره تراشتگن،‌ اسوون بن‌در، کاکائو و يوليان دراکسلر از کادر ملي پوشان براي يورو 2012 و تعيين کادر نهايي 23 نفره خود براي پيکارهاي در پيش اوکراين و لهستان در کنفرانس مطبوعاتي به خبرنگاران، در اين مورد و موضوع‌هاي ديگر پاسخ داد.


وي اظهار داشت: قبل از اعلام کادر نهايي، گفت‌وگوهاي بسيار صميمي با چهار نفري که حذف شدند، ‌داشتيم. البته آنها پس از آگاهي از تصميم گرفته شده‌، بسيار ناراحت شدند. اما همچنان عضو خانواده تيم ملي خواهند بود. جوان هستند و مي‌توانند حضور در تيم ملي براي آينده را مد نظر قراردهند.


لو افزود: در اين ميان تصميم‌گيري در مورد حذف کاکائو، بسيار سخت بود. بخصوص که بسيار با اشتياق با تيم همراهي مي‌کرد. اما براي خودش اعلام تصميم نهايي خيلي شگفت‌انگيز نبود. چرا که در چند ماه گذشته حضور اندکي در ترکيب تيم اشتوتگارت داشت. با اين وجود براي آينده همچنان مد نظرمان خواهد بود و او نيز مورد توجه مان باقي خواهد ماند.


 او جدا از اين نکته بحث‌انگيز در مورد آمادگي باستين شواين اشتايگر اظهار کرد: باستين در هفته جاري بازهم به يک يا دو جلسه استراحت نياز دارد. چون هنوز احساس درد مي‌کند. اما در کل از فيزيک خوبي برخوردار است و براي حضور در جام ملت‌ها توان لازم را دارد. اگر کادر پزشکي اجازه دهد،‌ من فوري از او در ديدار آزمايشي بعدي استفاده خواهم کرد. اما احتمال  استراحت دادن به او هم وجود دارد تا بطور کامل سلامتي خود را بازيابد.


مسئول فني ژرمن‌ها در مورد وضعيت خط مياني تيمش گفت: در اين منطقه تيم را بر اساس حضور سه بازيکن مرکزي قدرتمند مي‌سازم. بازيکناني که در دفاع و حمله بسيار قوي باشند. کاري هم به اسم و نام تيم باشگاهي‌اش ندارم. حتي گوتسه هم مي‌تواند وظايف دفاعي داشته باشد. من بازيکناني در اين منطقه مي‌خواهم که قابليت انعطاف بسيار بالاي داشته باشند.


در مورد بحث قالب دفاعي تيم نيز مربي 51 ساله عنوان کرد: در بازي بعدي فيليپ لام در جناح چپ بازي خواهد کرد. چون هنوز مي‌خواهم در اين منطقه تاکتيک‌هايي را محک بزنم. البته اين اقدام به معني آن نيست که مقابل پرتغال هم ما بخواهيم از فيليپ در جناح چپ استفاده کنيم. در اين مورد هفته بعد تصميم‌گيري خواهيم کرد.


او ادامه داد:‌ جروم بواتنگ مي‌تواند گزينه اي براي جناح راست دفاع باشد. ضمن آنکه باداشتوبر، هوملس و مرته‌ساکر سه مدافع بطور کامل مرکزي هستند که بسيار قدرتمندند و با کلاس عمل مي‌کنند.


«لو» در مورد اين که چرا خط دفاع آلمان در بازي منجر به باخت 5 بر 3 از سوئيس خوب عمل نکرد، نيز بيان کرد: فشار تمرينات آماده‌سازي قبل از بازي، زياد بود. پس از آن و روزهاي آينده تمرينات هماهنگي آنها در کنار هم را انجام خواهيم داد. البته اين را هم بگويم که انتظار نداشتم که مقابل سوئيس همه چيز صددرصد خوب يا بد باشد. بازيکنان آنقدر خسته از تمرينات نشان دادند که دويدن برايشان سخت بود. در آن بازي و در خط دفاع اشتباهاتي ديدم که در تمرينات تلاش براي رفع سريع آن داريم. اما در بخش هجومي هم ما اشتباه داشيم. توپ‌هاي زيادي را از دست داديم. ما تا شروع جام آنقدر تمرين مي‌کنيم که در حمله و دفاع به آمادگي کامل برسيم.


 وي در مورد آسيب‌ديده‌هاي اين تيم نيز عنوان کرد: کلوزه و مرته‌ساکر وضعيتي رو به بهبود دارند. کلوزه که فقط يک روز مشکل داشت و بعد خودش گفت که آماده انجام تمرين است.

سرمربي ژرمن‌ها در مورد کادري که با خود به يورو 2012 مي برد،‌نيز عنوان کرد: بازيکنان را براساس آمادگي به گونه‌اي انتخاب کرديم که براي هر پست حداقل دو بازيکن در اختيار داشته باشيم.


تيم تحت رهبري او در يورو 2012 با پرتغال، هلند و دانمارک همگروه است.


 

  • Julissa

    Julissa

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۰:۱۳:۳۳

    Heya! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended
    up losing a few months of hard work due to no backup. Do you have any methods to stop
    hackers? http://www.hinze-stahl.de/component/k2/itemlist/user/6353