هوينس:بودجه لازم براي خريدهايمان راداريم

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

باواريايي ها براي پوشش نقاط ضعف خود در فصل گذشته و حضور موفق براي فصل آينده به نظر حضوري پر رنگ تر در بازار نقل و انتقالات اين فصل خواهند داشت.






 به گزارش وبسايت رسمي کانون هواداران بايرن مونيخ در ايران و به نقل از بيلد، باشگاه بايرن مونيخ در اولويت ليست خريد هاي خود براي فصل آينده به دنبال دو گزينه مهم در خط هافبک و نوک حمله است که بدين تريتيب ژاوي مارتينز از بيلبائو و ادين ژکو از منچستر سيتي را براي اين دو پست در نظر گرفته است.

 

 بنا به گزارش هاي رسيده باشگاه مونيخي به توافقات لازم براي انتقال ادين ژکو به بايرن با باشگاه منچستر سيتي دست يافته است و در حال رايزني و توافق در مورد مبلغ اين انتقال به سر مي برند. باشگاه منچستر سيتي ژکو را با مبلغ 20 ميليون يورو از ولفسبورگ به خدمت گرفت.

 

 البته با توجه به درآمد 60 ميليون يورويي بايرن در ليگ قهرمانان به نظر مبلغ انتقال ژکو به مونيخ چندان نمي تواند براي باواريايي ها مشکل ساز باشد.

 

 با ورود احتمالي ژکو به مونيخ، پنجره نقل و انتقالات براي بايرن بسته نمي شود آن ها به شدت خواهان جذب ژاوي مارتينز 23 ساله از اتلتيکو بيلبائو هستند. البته اين هافبک تدافعي براي فسخ قرارداد خود و همچنين براي دريافت اجازه انتقال به باشگاهي ديگر مبلغ 40 ميليون يورو هزينه بر مي دارد.

 

 البته جمعه گذشته در نشستي که نرلينگر با مدير برنامه هاي مارتينز داشت ظاهرا دو طرف به اين نتيجه دست يافتند که انتقال به خارج از اسپانيا هزينه کمتري براي باشگاه پيشنهاد دهنده دارد و بر اساس گزارش بيلد مدير ورزشي باشگاه بايرن و مدير برنامه هاي ژاوي مارتينز بر روي مبلغ 20 ميليون يورو به نتيجه رسيده اند.

 

 با احتمال حضور اين دو بازيکن در فصل آينده باواريايي ها براي حضور در فصل جديد 6 بازيکن جديد به خدمت گرفته اند: کلوديو پيزارو، دانته، مارک اشتارک و ژردان شکيري.

 

 تحقق اين انتقالات در حالي که اولي هوينس رسما در اظهار نظر خود گفت:" باشگاه بودجه لازم  براي اين خريد ها را دارد" مي تواند براي بايرن بيش از فصول گذشته محتمل باشد.


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...