روني: کاملا آماده هستم

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

ستاره منچستريونايتد از همراهي تيمش در دوبازي ابتدايي رقابتهاي يورو2012 محروم است ولي به اين نکته اشاره کرده که آماده است تا به دستور هاجسون در خدمت تيم باشد.


وين روني مهاجم انگليسي باشگاه منچستريونايتد در صحبتهايي اعلام کرده که آماده است تا بعد از سپري کردن دو جلسه محروميتش در دو ديدار ابتدايي انگليس در رقابتهاي يورو، در خدمت روي هاجسون و تيمش باشد.

اين ستاره 26 ساله به اردوي سه شيرها ملحق شده و با هم تيمي هايش براي ديدار دوستانه شنبه شب مقابل بلژيک به تمرين مي پردازد؛ هرچند که بعيد به نظر مي رسد که اودراين بازي به ميدان برود.

دراين ميان فوروارد باتجربه شياطين سرخ در صحبتهايي اعلام کرده که به سخت ترين شيوه ممکن به تمرين مي پردازد تا بعد از پشت سرگذاشتن محروميت هايش در خدمت تيم باشد.

روني در صحبتهايي گفت:« من استراحت کردم و قطعا به اين استراحت نياز داشتم. حضور در اردوي تيم حس خوبي است. چند هفته اي است که بازي نکرده ام. پس دوست دارم به خوبي تمرين کنم تا هرزماني که به وجود من نياز بود، آماده باشم.»

روني درادامه گفت:« نمي داني که آيا در برنامه هاي يک مربي جديد جاي داري يا نه ولي اين حس خوبي بود که فهميدم که هاجسون روي من حساب باز کرده. مهم اين است که درحال حاضر به خوبي تمرين کنم. مدتهاست که در مورد غيبت در دو بازي اول تيمم فکر مي کردم. اين نااميد کننده است ولي چيزي است که بايد با آن کنار بيايم و الان درانتظار آن هستم تا درکنار دوستانم اولين بازي را برگزار کنم.»

روني با استيون جرارد موافق است و درمورد گروه تيمش در رقابتهاي مرحله گروهي يورو گفت:« ما در گروه سختي هستيم. پس بايد در تک تک بازيها تمرکز کنيم و به هر بازي ، قبل از آغاز آن فکر کنيم. ما بازيکنان جوان زيادي داريم و اين خيلي خوب است چون تيم ما شاداب و مملو از انرژي خواهد بود.»

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...