واکنش عزيزي به اظهارات هواداران ابومسلم

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

خداداد عزيزي در واکنش به طومار برخي هواداران ابومسلم، گفت: اينجا با همه افراد مشکل دارند و هر کس سرمربي ابومسلم بشو مورد حمايت قرار نمي‌گيرد.


سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان، افزود: من با باشگاه ابومسلم توافق‌ کردم و فقط آن را روي کاغذ نبرديم و در حال حاضر نيز منتظر بازگشت حشمت مهاجراني هستيم تا کار شروع شود.

وي اتفاقات اخير در مورد سرمربيگري ابومسلم را بازي رسانه‌اي خواند و افزود: ما حتي در مورد کادر فني نيز توافق کرديم و اصلا بحث حضور عباس چمنيان به عنوان سرمربي در باشگاه مطرح نشد و نمي‌دانم چرا يک عده دوست دارند به اين موضوع هيجان بدهند.

وي با انتقاد از فضاي شهر مشهد عنوان کرد: متاسفانه اين جا همه با هم مشکل دارند و مطمئن باشيد اگر عباس چمنيان نيز سرمربي ابومسلم شود وضعيت همين گونه است و به همين دليل است که مشهد هيچ‌گاه در هيچ زمينه‌اي موفق نيست.

عزيزي در واکنش به امضاي طومار توسط بعضي از تماشاگران ابومسلم عنوان کرد: در فوتبال امروز دنيا تماشاگر تصميم نمي‌گيرد و واي به حال باشگاهي که تماشاگر تصميم‌گيرنده باشد.

سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان تاکيد کرد: تماشاگر مي‌تواند نظرش را بدهد اما تصميم‌گيري بر عهده باشگاه است و باشگاه ابومسلم در مورد من و سرمربي فصل آينده خود تصميم مي‌گيرد و نه تماشاگران آن.

وي ادامه داد: من هم مي‌توانم همين الان نامه‌اي با 5000 امضا از منطقه طلاب مشهد مبني بر حمايت از "کريم شيره‌اي" جمع کنم، آيا او سرمربي ابومسلم مي‌شود؟ دوران اين نامه‌ها تمام شده و مطمئن باشيد که هدف اين‌ها کمک به ابومسلم نيست.

عزيزي تصريح کرد: من خداداد عزيزي هستم و نيازي به اين نامه‌ها ندارم؛ روز گذشته نيز با رييس هيات عامل باشگاه جلسه داشتم و مبلغ قرارداد و شرايطم را گفتم و اگر توافق کنيم ظرف چند روز آينده قرارداد خود را امضا مي‌کنم و اگر نه هيچ اصراري به ماندن ندارم. در اين مدت با بازيکنان مدنظرم رايزني کرده و در صورتي که قراردادم امضا شود کار جذب بازيکن آغاز خواهد شد.



وي ادامه داد: من آويزان ابومسلم نيستم. آن‌هايي که فکر مي‌کنند خداداد عزيزي آويزان ابومسلم است، يا من را نمي‌شناسند و يا دنبال چيز ديگري هستند.دوست دارم به ابومسلم و فوتبال مشهد کمک کنم اما با اين شرايط به اين نتيجه رسيدم آن‎هايي که از فوتبال مشهد فرار کردند، کار عاقلانه‌اي کردند.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...