اظهارات سخنگوي ابومسلم درباره وقايع اخير باشگاه

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

سخنگوي باشگاه ابومسلم خراسان گفت: در بعضي از موارد برنامه‌هاي خداداد عزيزي به توافق نرسيده‌ايم و قرار شد برنامه گزينه‌هاي ديگر را نيز بررسي کنيم.




بهزاد تيمورپور افزود: در بررسي برنامه خداداد عزيزي از لحاظ فني و بازيکنان به توافق رسيديم و توافق درباره چند موضوع هنوز محقق نشده و روي آن بحث داريم و به همين دليل از امروز با سه گزينه ديگر وارد مذاکره خواهيم شد که يک کدام از آن‌ها خارجي است.

وي تاکيد کرد: تا پايان تعطيلات هفته آينده وضعيت قطعي سرمربيگري ابومسلم مشخص خواهد شد ضمن اينکه در حوزه هيات عامل نيز تغييراتي خواهيم داشت.

تيمورپور همچنين با انتقاد از امضاي طومار عليه خداداد عزيزي عنوان کرد: اين افراد طرفدار ابومسلم نيستند و آن‌ها را هوادار نمي‌دانيم و اين سوال مطرح است که در شهرهاي ديگر با اسطوره‌هاي خود چه مي‌کنند؟ آيا مردم اردبيل با حسين رضازاده و علي دايي اين گونه برخورد مي‌کنند؟

سخنگوي باشگاه ابومسلم خراسان ادامه داد: چرا اين عده محدود با اسطوره فوتبال شهرشان که دنيا در مقابل او سر خم مي‌کند، اينگونه برخورد مي کنند؟

وي تصريح کرد: خداداد عزيزي آدم تمام نشدني است و اين را بايد اقرار کرد که جزو افراد پاکي است که در فوتبال فعاليت مي‌کند و نگاه جوانمردانه به فوتبال دارد.

تيمورپور ادامه داد: هيات عامل باشگاه ابومسلم به شدت اين کار را محکوم کرده و اين گونه حرکت‌ها باعث افول بيش از پيش فوتبال استان خواهد شد.

دبير هيات عامل باشگاه ابومسلم خراسان با بيان اينکه اين طومار تصميم‌گيري در مورد سرمربي‌گري ابومسلم را با مشکل مواجه کرده است، افزود: نام ابومسلم و خداداد عزيزي با هم اجين شده و اميدوارم طرفداران واقعي ابومسلم اين عده محدود را هدايت کنند.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...