جشن و شادمانی بازیکنان ایران از زمین به رختکن کشید/ تمرین ویژه برای دژاگه

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

جشن و شادمانی بازیکنان ایران از زمین به رختکن کشید/ تمرین ویژه برای دژاگه

کادرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که از پیروزی برابر ازبکستان در دقایق پایانی بازی بسیار خوشحال بودند، به جشن و شادی در زمین پرداختند که این خوشحالی آنها در رختکن هم ادامه داشت.

 بعد از به صدا در آمدن سوت نیشیمورای ژاپنی به نشانه پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان در تاشکند، بازیکنان تیم ملی به سمت سیدمهدی رحمتی رفته و با او به خوشحالی پرداختند . دیگر حاشیه های پایان بازی ازبکستان - ایران را در زیر می خوانید:

* محمدرضا خلعتبری بعد از به ثمر رساندن گل پیروزی تیم ایران، به سمت تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه رفت.

* بعد از بازی کی روش و اعضای کادرفنی تیم ایران که بسیار خوشحال بودند، وارد زمین شده و به تمام بازیکنان تبریک گفتند. شادی بازیکنان تیم ایران در رختکن هم ادامه داشت.

* علی کریمی پس از پایان خوشحالی بازیکنان در میانه زمین، آنها را به سمت تماشاگران ایرانی برد.

* "انزور اسماعیل اف" بازیکن شماره 2 ازبکستان بهترین بازیکن زمین شد. "الکساندر گینریخ" بازیکن شماره 15 تیم ازبکستان هم پس از پایان بازی با چهره بسیار ناراحت در زمین نشسته بود.

* اشکان دژآگه پس از پایان بازی به همراه "میک مک درموت" در زمین حاضر شد و تمرینات خاصی را انجام داد.

* سیدمهدی رحمتی آخرین نفری بود که از زمین بیرون رفت، محسن فروزان دیگر دروازه بان تیم ایران در این لحظه به سمت رحمتی رفت.

* تماشاگران ازبکستان ی که از شکست تیم ملی کشورشان برابر ایران بهت زده و ماتم زده بودند، در پایان بازی علیه داور و کمک داور مسابقه شعارهای را سر دادند.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...