هاجسون: زلاتان يکي از بهترين مهاجمان اروپاست

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۱ دیدگاه

سرمربي تيم ملي انگليس معتقداست که ستاره سوئدي روسونري مي تواند يکي از بزرگترين تهديدهاي يورو2012 باشد.




روي هاجسون، سرمربي تيم ملي انگليس به تمجيد از زلاتان ايبراهيموويچ پرداخته و او را يکي از بهترين مهاجمان اروپا خوانده است.

اين درحالي است که تيم ملي انگليس با سوئد در گروه دي رقابتهاي يورو2012 هم گروه است. تيم ملي انگليس اولين بازي اش در اين رقابتها را در روز دوشنبه اينده مقابل فرانسه برگزار مي کند و در روز 15 ژوئن مقابل سوئد قرار مي گيرد و آخرين بازي گروهي اش در روز 19 ژوئن در اوکراين خواهد بود.

آخرين رويارويي دو تيم انگليس و سوئد در سال 1968 بود و هاجسون اکنون در صحبتهايي اعلام کرده که شاگردان اريک هامرن کار را براي تيمش سخت خواهند کرد.

هاجسون در صحبتهايي به ويليام هيل گفت:« مهمترين سلاح سوئد، زلاتان ايبراهيموويچ است که يکي از بهترين مهاجمان اروپاست. همان طور که مي توان از رکورد استثنايي او در اينتر، ميلان، بارسا، يوونتوس و آژاکس دريافت، اصلا بد نيست که در سن سي سالگي چنين کارنامه ورزشي اش داشته باشي.»

سرمربي سه شيرها ادامه داد:« فکر مي کنم که زلاتان با بازيهاي مبهمش و يا توانايي خوبش براي ارائه بازيهاي مبهم و تلاش براي نتيجه گرفتن از موقعيتهايي که بي نتيجه به نظر مي رسند و با بهره گيري از سازماندهي خوب تيم ملي سوئد و انسجام و تلاش گروهي بالا، موفق خواهد بود وبه همين خاطر است که سوئد در رقابتهاي اروپايي حضور دارند.»

هاجسون درادامه نسبت به رويارويي با اوکراين هشدار داد و تاکيد کرد که ميزبان يورو مي تواند از ميزباني اش بهره زيادي ببرد:« ما مي دانيم که شکست دادن اوکراين کار سختي خواهد بود. در کل، من اولين بازي ام با تيم ملي سوئيس در جام جهاني 1994 مقابل آمريکا را به ياد دارم و آن قبل از آن بود که آمريکا به قدرت کنوني برسد. در آن زمان بازي کردن در ديترويت و مقابل چشمان آن همه هوادار مشتاق آمريکايي آسان نبود. تنها چند سوئيسي شجاع سعي داشتند تا به ما روحيه بدهند. رويارويي با ميزبانان اصلا آسان نيست. در بازي آتي ما مقابل اوکراين و در شهر دونستک هم شرايط به همين ترتيب خواهد بود.جوي مملو از احساسات خواهد بود ولي گاهي وقتها اين جوها، آنچنان توقع از تيم را بالا مي برد که آنها معمولا نمي توانند به آنچه که مي خواهند برسند.»

 

  • Georgia

    Georgia

    • ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۴:۱۶:۰۴

    Everything is very open with a clear explanation of the challenges.
    It was definitely informative. Your website is very helpful.
    Thank you for sharing! http://rup.ee/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=7105