اشمايکل:دليلي نمي بينم که آلمان قهرمان نشود

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

دروازه بان سابق منچستريونايتد و تيم ملي دانمارک به تمجيد از تيم يواخيم لوپرداخته و درانتظار قهرماني ژرمنها در رقابتهاي يورو2012 است .




پيتر اشمايکل، دروازه بان سابق تيم ملي دانمارک و باشگاه منچستريونايتد معتقد است که تيم ملي آلمان در رقابتهاي يورو2012 به موفقيت خواهد رسيد و معتقد است که ژرمنها با داشتن بهترين ساختار ممکن، برتري ويژه اي نسبت به ساير حريفانشان دارند.

اين درحالي است که خيلي ها آلمان را يکي از مدعيان قهرماني در يورو2012 مي دانند و اشمايکل هم با اين نظر موافق است. دروازه بان سابق تيم ملي هلند در صحبتهايي به اسپاکس دات کام گفت:« دلايل متعددي است که چرا آلمان را قهرمان يورو2012 مي دانم. مهم تر از همه، از خط دفاع گرفته تا خط حمله، آنها روي مهره هايي مثل فيليپ لام، باستين شواين اشتايگر و ماريو گومز حساب باز کرده اند. اين واقعا امتياز بزرگي است که اين تعداد از بازيکنان بايرن مونيخ را در تيمت داشته باشي. من معتقدم که رقابتهاي اين دوره يورو، رقابت بازي خواهد بود و يکي از بهترين يوروهاي تاريخ را شاهد خواهيم بود.هر تيمي به تنهايي اين قابليت را دارد که به مرحله يک چهارم پاياني برسد.»

اشمايکل درادامه به اين نکته اشاره کرد که مانوئل نوير، اکنون يکي از بهترين دروازه بانان دنياست و دراين باره گفت:« نوير در طول رقابتهاي اين فصل ليگ قهرمانان اروپا، پنالتي هاي متعددي را مهار کرد که مهمترين و سرنوشت سازترين آن در بازي با مادريد بود. اين تنها وقتي ممکن است که کسي از نظر رواني کاملا آماده باشد.»

اودر بخش پاياني صحبتهايش گفت:« نمي دانم که ارين روبن چطور پنالتي اش در بازي فينال را مقابل پترچک از دست داد و اگر بازيکن ديگري جاي او بود، اين پنالتي را مبدل به گل مي کرد يا نه؟ گفتن اين واقعا سخت است.»

تيم ملي آلمان در اولين ديدارش در مرحله گروهي يورو2012 مقابل پرتغال قرار خواهد گرفت.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...