کلينزمن : بازي در خط هافبک از دست رفت

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

شاگردان لوو در کنترل پيرلو ، مونتوليوو و دروسي ناکام بودند ، در اين شرايط طبيعي است که بازي در خط هافبک در اختيار آتزوري قرار گيرد.


يورگن کلينزمن ، سرمربي و ستاره‌ي اسبق تيم ملي آلمان ، که سابقه‌ي قهرماني در جام جهاني و رقابت‌هاي يورو را به همراه تيم ملي آلمان در کارنامه دارد ، امشب درحالي شاهد شکست تيم ملي آلمان بود ، که تفکرات دستيار سابق او ، يواخيم لوو نتوانست بر تفکرات مرد نه چندان مشهور ايتاليايي غلبه کند.

اسطوره‌ي با اخلاق تيم ملي آلمان که هم اکنون سرمربي تيم ملي آمريکا است ، در رابطه با بازي شاگردان لوو گفت : "ما در نيمه‌ي اول بازي اسير تفکرات پراندلي شديم و بازي را عملا به آتزوري واگذار کرديم ، البته با دو گل سوپر ماريو ، دو گلي که روند بازي در نيمه‌ي دوم را نيز تعيين کرد. آن‌ها با تمام وجود دفاع کردند و در گاهي موارد نيز دست به ضد حمله زدند ، ضد حملاتي که به لطف نقص دو دفاع مياني ما ، همگي فرصت‌هاي مسلم گلزني بودند. تيم ما در حملات نيز بي اثر بود ، چرا که تمامي دوئل‌ها در خط هافبک را واگذار مي‌کرد. شاگردان لوو در کنترل پيرلو ، مونتوليوو و دروسي ناکام بودند ، بنابراين پر واضح است که عدم توانايي در پيروزي در جنگ ميانه‌ي ميدان ، از عوامل اصلي شکست خوردن برابر ايتالياي فرصت‌طلب محسوب مي‌شود."

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...