مهاجراني: شانس قهرماني اسپانيا بيشتر است

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

سرمربي سابق تيم ملي فوتبال ايران گفت: مسابقات يورو 2012 درس خوبي براي همه مربيان بود و کلاس آموزشي رايگان بود که در اختيار مربيان قرار گرفت.


  حشمت مهاجراني در گفتگو با ايپنا اظهار داشت: يورو 2012 نشان داد که روش بازي و استفاده از خصوصيات بازيکنان چقدر مهم است. تيم ملي ما  بر اساس روش بازي ما بازي نمي کند بلکه بر اساس خلاقيت بازيکنان بازي مي کند.

وي افزود: درسهاي يورو ديسپلين خاصي است که در تيمها وجود دارد. اعتماد به نفس بازيکنان، دانش درگيري و هنر استفاده از توپ بود که به خوبي در اسپانيا شاهد آن هستيم. روش بازي نکته خيلي مهمي در هر قاره اي است.

مهاجراني در ادامه گفت: شگفتي خاصي در اين دوره صورت نگرفته  است. همه فکر مي کردند آلمان نسبت به ايتاليا برتري دارد و اين تيم را مي برد اما تا اين لحظه شگفتي خاصي صورت نگرفته است و اگر ايتاليا بتواند اسپانيا را در فينال ببرد، شگفتي رقم خواهد خورد.

وي در پايان خاطر نشان کرد: نمي دانم کدام تيم قهرمان مي شود اما شانس اسپانيا بيشتر است چون هم بازيکنان تکنيکي بيشتري دارد  و هم تسلطشان به توپ بيشتر است. بازيکنان اسپانيا  در هر بازي 800 پاس سالم به هم مي دهند  و هنر استفاده از توپ را دارند. ايتاليا اگر تن به دفاع بدهد و چشم به ضد حمله داشته باشد،‌گل مي خورد. من باز هم شانس قهرماني را به اسپانيا مي دهم.




    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...