صحبت های بازیکنان اسپانیا بعد از برد ناجوانمردانه برابر ایتالیا ضد فوتبال

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

ژاوي: بهترين بازي خودرا در برابرايتاليا انجام داديم


ژاوي، هافبک طراح تيم ملي فوتبال اسپانيا پس از قهرماني مجدد تيم ملي کشورش در جام ملتهاي اروپا، گفت ما بهترين بازي خود را در اين تورنمنت در مسابقه فينال در برابر ايتاليا انجام داديم.


   ژاوي پس از برد چهار بر صفر تيم ملي اسپانيا در برابر ايتاليا و دفاع از عنوان قهرماني در قاره، گفت در تمام دقايق بازي با ايتاليا، بازيکنان اسپانيا باثبات کار کردند. من نيز احساس مي کنم که در اين بازي بهتر ظاهر شدم.

ژاوي در بازي شب گذشته در ايتاليا دو پاس گل داد و در پيروزي تيمش نقشي تعيين کننده ايفا کرد.

ژاوي افزود در بازيهاي قبلي پاسهاي عمقي من کارساز واقع نمي شد اما در بازي با ايتاليا از پاس عمقي که به آلبا دادم تا گل دوم اسپانيا را بزند، خيلي راضي هستم. وي افزود تيم ملي اسپانيا با بازيها و پيروزيهاي خود انتظارات را بالا برده است به همين علت همه توقع دارند که در هر بازي تيم ما بهتر از بازي قبلي کار کند و به پيروزي برسد. اين يک چالش دشوار اما مسرت بخش است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از کيف، ژاوي در رابطه با آينده خودش در تيم ملي اسپانيا به فاصله دو ساله به جام جهاني فوتبال برزيل، گفت اگر شرايط جسمي خوبي داشته باشم با دل بوسکه در آن جام هم شرکت خواهم کرد اما شرطش اين است که بتوانم آمادگي خودم را تا آن زمان حفظ کنم.

بقیه صحبت های احساسی بازیکنان اسپانیا ادامه مطلب

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...