صحبت بازیکنان ایتالیای ضد فوتبال بعد از باخت برابر اسپانیاوحشی

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

اول در مورد ایتالیا ضد فوتبال توضیح بدهم این تیم با بازی ناجوانمردانه انگلیس و المان مقتدر حذف کرد به همین خاطر به ایتالیا لقب ضد فوتبال دادم.

ولی با این حال معذرت خواهی میکنم که از چنین لفظی در باره ی ایتالیا نوشتم.

در مورد اسپانیا باید بگم این تیم دیشب دو تا از بازیکنان ایتالیا مصدوم کرد که باعث شد ایتالیا یک تعویض اجباری  انجام دهد و بعد از سه تعویض باز

هم اسپانیا بازیکنان ایتالیا مصدوم کردند تا ایتالیا ده نفره بازی کند. در یک صحنه بازی بازیکن ایتالیا مصدوم شد بعد بازیکن اسپانیا (اینیستا) توپ

به بیرون نزد تا چنین لقبی را برای اسپانیا در نظر بگیرم.

بوفون: از آمادگي مطلوب فاصله داشتيم


دروازه‌بان تيم ملي فوتبال ايتاليا با وجود شکست برابر اسپانيا و از دست رفتن قهرماني گفت که او و هم‌تيمي‌هايش نبايد مورد ملامت قرار گيرند.


به نقل از اکيپ، جيان لوييجي بوفون پس از باخت 4 بر صفر تيم کشورش در ديدار فينال يورو 2012 برابر اسپانيا گفت: بايد اعتراف کرد فرم مطلوب و آرماني بازي‌هاي قبلي را نداشتيم. با اين حال نبايد از تيم ايراد گرفته شود و مورد ملامت قرار گيريم زيرا تلاش خودمان را کرديم.

وي ادامه داد: اسپانيا برابر ما خيلي خوب بازي کردند و از ابتدا مسلط بر بازي بودند. آنها نشان دادند تيم خارق‌العاده‌اي هستند.

ايتاليا در اين بازي که در حضور 64 هزار نفر در ورزشگاه المپيک کيف انجام شد، مغلوب گل‌‌هاي سيلوا، آلبا، تورس و ماتا در دقايق 14، 41، 84 و 88 شد.

 

جام ملت‌هاي اروپا – 2012

کييليني: مجبور بودم از ميدان بيرون بروم


مدافع آتزوري که در جريان ديدار آسيب ديد اعتقاد دارد بازيکنان ايتاليا به شدت خسته بودند.


   به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، آتزوري در فينال يورو 2012 با نتيجه دور از انتظار 4 بر صفر به اسپانيا باخت تا نايب قهرمان اين تورنمنت شود.


جورجيو کييليني در جريان ديدار فينال و در دقيقه‌هاي ابتدايي به دليل آسيب ديدگي مجبور شد از ميدان بيرون برود و جاي خود را به فدريکو بالزارتي داد.


کييليني در اين مورد گفت: از اتفاق‌هايي که در جريان بازي افتاد به شدت ناراحت هستم. پيش از اين ديدار بسيار خسته بوديم که با آسيب ديدگي من و تياگو موتا نشان داده شد. 2 روز استراحت براي ديدار با اسپانيا پس از يک ديدار سخت برابر آلمان به هيچ وجه کافي نبود.


وي افزود: اسپانيا شايسته اين پيروزي بود. از سوي ديگر ناراحت هستيم که نتوانستيم نمايشي که برابر اسپانيا در مرحله گروهي را ارائه کنيم را در اين مسابقه تکرار کنيم. در هر حال هيچ کس نمي‌تواند تلاشي که ما در اين دوره انجام داديم را زير سوال ببرد. ما به سختي تلاش کرديم و به اين موضوع افتخار مي‌کنيم. اين نشانه‌اي براي آينده ما است. زماني که براي پيروزي خواهيم جنگيد.


 

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...