گيگز: کاش بکام هم در المپيک با ما بود

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

رايان گيگز از شرکت در رقابت‌هاي فوتبال بازي‌هاي المپيک لندن حس دوگانه‌اي دارد.




 بازيکن کهنه کار و ولزي منچستر يونايتد اجازه يافت تا با تيم اميد بريتانيا در رقابت‌هاي فوتبال بازي‌هاي المپيک به ميدان برود. گيگز از اين موضوع ابراز خوشحالي کرد ولي گفت، ناراحت است که ديويد بکام را در کنار خود نخواهد داشت.

ديويد بکام با وجود علاقه فراوانش به حضور در رقابت‌هاي فوتبال بازي‌هاي المپيک در نهايت در فهرست نهايي استيوارت پيرس جاي نگرفت. اين در حالي است که گيگز همبازي سال‌هاي دور او در جمع شياطين سرخ مي‌تواند با تيم فوتبال بريتانيا بر سر رسيدن به نشان طلاي بازي‌هاي المپيک مبارزه کند. بکام که براي رسيدن لندن به ميزباني بازي‌هاي المپيک تلاش فراواني کرده بود، با تصميم پيرس نتوانست روياي حضور دوباره در تيم ملي انگليس را عملي کند. پيرس براي سه بازيکن بالاي 23 سال خود به بازيکناني چون رايان گيگز، کريک بلامين و ميکا ريچاردز نظر داشت.

گيگز که براي نخستين بار در دوران ورزشي خود امکان حضور در تورنمنت بزرگي را يافته است، در گفت‌وگو با شبکه تلويزيوني اسکاي اسپورتس عنوان کرد: تنها رفتن به لندن و حس کردن هيجان موجود در بازي‌هاي المپيک و همچنين تماشاي تصاوير اسکوربوردها من را کاملا هيجان‌زده مي‌کند. مطمئن هستم تمامي آنهايي که انتخاب شده‌اند، همه آنچه را که در توان دارند، به خرج خواهند داد.

او درباره دعوت نشدن بکام هم گفت: به عنوان يکي از هم تيمي‌هاي سابق و دوستان ديويد عميقا برايش ناراحت شدم. آرزو داشتم که او هم در فهرست بود، ولي اين تصميم استيوارت پيرس است که بخواهد تيمي را انتخاب کند. تيمي که بتواند نشان طلا را به دست آورد و او هم همين کار را کرده است.

به باور گيگز، بکام مي‌تواند خيلي زود اين ناراحتي را پشت سر بگذارد: متاسفانه ديويد در فهرست 18 نفر جاي ندارد، ولي او اين موضوع را درک خواهد کرد.

گيگز هيچ گاه همراه با تيم ملي فوتبال ولز نتوانسته است در رقابتي بزرگ حاضر شود و شرکت در بازي‌هاي المپيک بزرگ‌ترين تورنمنت براي اين بازيکن 38 ساله به شمار مي‌آيد.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...