بکام ستاره مراسم گشايش المپيک لندن

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

' ديويد بکام' که نامش از فهرست نهايي تيم فوتبال بريتانيا خط خورد ممکن است ستاره بازي هاي المپيک 2012 لندن بويژه در مراسم گشايش آن شود.


   به گزارش گاردين، '' سباستين کو'' رييس کميته برگزار کننده المپيک لندن در حال بررسي دو گزينه در مورد بکام است ؛ حمل پرچم بريتانيا و يا روشن کردن مشعل المپيک. قرار است تا چند روز ديگر کو و اتحاديه المپيک بريتانيا در اين زمينه تصميم بگيرند.


کو با توجه به نقشي که بکام در کسب مجوز برگزاري بازي هاي المپيک براي بريتانيا ايفا کرد از تصميم ''استوارت پيرس'' سرمربي تيم فوتبال اين کشور براي خط زدن نام اين اسطوره فوتبال انگليس ناراضي است و به همين خاطر قصد دارد نقشي مهم و در خور به او بدهد. او گفته است که بکام بدون شک ستاره مراسم افتتاحيه المپيک خواهد بود.


ممکن است نام بکام در ميان کاروان 550 نفره بريتانيا گنجانده شود تا او اجازه يابد يونيفورم بريتانيا را بپوشد و پرچم کشورش را به دست بگيرد، کاري که معمولا به يکي از ورزشکاران شاخص کاروان ورزشي يک کشور محول مي شود.


پيرس که مي تواند از سه بازيکن بالاي 23 سال در تيم فوتبال بريتانيا استفاده کند؛ نام بکام را خط زد و '' رايان گيگز'' ، '' کرگ بلامي'' و '' ميکا ريچاردز'' را برگزيد. او ريچاردز را به اين دليل به بکام ترجيح داد که ترکيب تيمش را دفاعي تر کند.


 



    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...