ردنپ حذف شجاعانه بکام را ستود

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

'هري ردنپ' سرمربي سابق تيم تاتنهام انگليس، شجاعت سرمربي تيم المپيک اين کشور را براي حذف 'ديويد بکام' از ترکيب بازيکنانش ستود.




 بکام اميدوار بود يکي از سه بازيکن مسن تيم انگليس در المپيک لندن باشد و به ترکيب اوليه اين تيم هم دعوت شده بود اما ''استوآرت پيرس'' سرمربي تيم المپيک انگليس نام او را از فهرست نهايي تيم خود خط زد و تصميم گرفت ''رايان گيگز''، ''کرايگ بلامي'' و ''ميکا ريچاردز'' را دعوت کند.

به نقل از ايرنا بکام در انتخاب لندن به عنوان ميزبان بازي هاي المپيک 2012 نقش به سزايي داشت به همين دليل ''سباستين کو'' رييس کميته برگزاري قصد دارد در جريان بازي ها مسووليتي را به وي پيشنهاد بدهد.

ردنپ در مورد حذف بکام از تيم فوتبال المپيک انگليس گفت: بدون شک استوآرت از سوي برخي مقامات مورد انتقاد قرار خواهد گرفت. آنهايي که دوست داشتند بکام را در المپيک ببينند. من هم از حذف بکام شگفت زده و ناراحت شدم اما استوآرت سرمربي است و اجازه دارد هر بازيکني که مي خواهد را انتخاب کند.

با وجود اين ''دني ميلز'' مدافع سابق انگليس ضمن انتقاد از تصميم پيرس مدعي شد، وي در گذشته هم با بازيکنان بزرگ مشکل داشته است.

ميلز که در جام جهاني 2002 در کنار بکام بازي کرده است، گفت: هميشه در مورد بکام حاشيه زياد است. غيبت بکام در المپيک مايه شرمساري خواهد بود.

وي افزود: استوآرت پيرس در گذشته هم با بازيکنان بزرگ مشکل داشته است. شايد فکر مي کند کنترل کردن بکام سخت است.

''آلن شيرر'' مهاجم سابق تيم ملي انگليس نيز ضمن ابراز تعجب از تصميم پيرس اظهار داشت: تعجب کردم چون فکر مي کردم بکام با توجه به تمام کارهايي که براي المپيک لندن کرده است قطعا به المپيک مي رود.

وي ادامه داد: به خصوص اينکه در فهرست اوليه بازيکنان تيم المپيک بود. پيرس اگر قصد حذف او را داشت بايد زودتر به وي مي گفت.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...