بايرن: گوارديولا جانشين هاينکس نمي شود

نوشته شده توسط:امیررضا صفائی تبار | ۰ دیدگاه

کارل هاينس رومنيگه، مدير اجرايي باشگاه بايرن مونيخ در پاسخ به اين سوال که آيا گوارديولا جانشين يوپ هاينکس خواهد بود يا خير، مردد بود.




   اين درحالي است که بعد از ناکامي بايرن در کسب جام قهرماني و به پايان بردن فصل گذشته با نايب قهرماني در بوندس ليگا،ليگ قهرمانان اروپا و جام حذفي اين تيم، ابهاماتي درمورد اينده هاينکس برروي نيمکت مربيگري اين تيم به نظر مي رسيد و شنيده مي شد که اين احتمال وجود دارد که پپ گوارديولا، به عنوان مربي آتي اين تيم برگزيده شود.


در مراسم معارفه ماتياس سامر، به عنوان مدير ورزشي جديد بايرن، اين موضوع تکذيب شد.



رومنيگه دراين کنفرانس خبري اعلام کرد که سران باواريايي درمورد آينده مربي کنوني شان، باعجله تصميم گيري نخواهند کرد:«ما با آرامش تمام دراين باره فکر مي کنيم. قبل از کريسمس، هيچ صحبتي دراين باره نخواهيم کرد و در آن زمان به بررسي شرايط خواهيم پرداخت.پپ گوارديولا؟ راجع به اين موضوع مطالبي خوانده ام ولي هيچ يک از سران بايرن اين خبر را تائيد نکرده اند.»


سامر هم درموردابراز تمايل بايرن براي جذب خاوي مارتينس، بازيکن اسپانيايي اتلتيک بيلبائو که قيمتش 40 ميليون يورو اعلام شده گفت:« او بازيکن خوبي است ولي خيلي گران است. شايد تيمي بيايد و خريدهاي احمقانه انجام دهد ولي بدون دليل چنين کاري نمي کنيم.من به خوبي او را مي شناسم.سران باشگاه ما که بازي او را ديده اند، همگي معتقدند که او بازيکن خيلي خوبي است. بايد صبرکنيم و ببينيم که چه خواهد شد.»


 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...